گوگل به طور پیش فرض برای استفاده از تلفن اطلاعیه برای تأیید هویت دو عامل

دو عامل authentications هستند یک راه عالی برای شما را به امن حساب های آنلاین خود را. دلیل این است که حتی اگر ی

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

دو عامل authentications هستند یک راه عالی برای شما را به امن حساب های آنلاین خود را. دلیل این است که حتی اگر یک هکر شد به حدس زدن رمز عبور خود را یک بار کد تولید شده توسط 2FA سیستم به این معنی است که آنها قادر نخواهد بود برای ورود به حساب خود را به عنوان این کدها به طور کلی ارسال به گوشی خود را.

تبلیغات

برای بیشتر قسمت ها این کد فرستاده شده با استفاده از اس ام اس که خوب است, اما اگر شما می خواهم به جای مقابله با اس ام اس, گوگل اعلام کرده است که با شروع در ماه ژوئیه آنها خواهد بود قراردادی خود را 2FA چک به تلفن اطلاعیه ها. به گفته گوگل تلفن باعث می شود امن تر نسبت به متن یا صدای کدهای به علاوه آنها نیز بسیار ساده تر برای استفاده است.

گوگل ادعا می کند "این به این معنی است که اگر شما ورود به حساب گوگل خود و نیز در امضا بر روی گوشی های هوشمند شما خواسته خواهد شد که به دنبال گوشی دهید به بررسی تلاش برای ورود. این کمک خواهد کرد که افزایش امنیت حساب در حالی که ساخت آن را آسان تر برای ورود به سیستم." با این حال باید توجه داشت که این تنها درخواست به حساب که آیا استفاده از کلید امنیتی.

برای کسانی که با استفاده از کلید امنیتی مانند گوگل Titan سپس این نمی شود به شما به عنوان کلید امنیتی به عنوان یک authenticator را در حال حاضر زمانی که آن را متصل به دستگاه شما. انتظار می رود این تغییرات به رول از روز 7 ژوئیه اما آن می تواند یک یا دو هفته قبل از آن را می شود در دسترس برای همه.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره گوگل و امنیتی است. منبع: gsuiteupdates.googleblog



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن