نجات £125 در این کلاس مرمت آیفون XR 22GB قرارداد معامله

پرداخت فقط £30 ماه بدون هیچ هزینه های چشمگیر برای این کلاس مرمت آیفون XR بسته بندی شده با عظیم 22GB کمک هزینه

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

پرداخت فقط £30 ماه بدون هیچ هزینه های چشمگیر برای این کلاس مرمت آیفون XR بسته بندی شده با عظیم 22GB کمک هزینه داده.

وقتی که می آید به گرفتن دست خود را بر روی ابزارهای اپل یکی از بهترین راه برای صرفه جویی در پول با برداشتن یک گواهی مرمت مدل ساخت این آیفون XR واقعی سرقت از تلفن همراه.co.انگلستان. ذکر شده به عنوان یک کلاس نوسازی بیش از حد شما می توانید انتظار این آیفون XR به کار و نگاه جدید.

آمدن لود شده در یک Vodafone تعرفه لذت بردن از 22GB از داده ها در کنار نامحدود دقیقه و متون برای فقط £30 ماه و هزینه های چشمگیر به صحبت می کنند. سریع عمل می کنند هر چند – سفید 64GB نوع از آی فون XR است گذشته در سهام در این قیمت.

در سال 2020 بیش از یک سال و نیم پس از آیفون XR رونمایی شد این گوشی باقی مانده است که باید یک گوشی هوشمند برای گرفتن دست خود را در حداقل نه به دلیل شباهت بین XR و جدید تر iPhone 11 تقریبا غیر طبیعی. البته وجود تفاوت های کلیدی است که آی فون 11 ارائه به روز رسانی تجربه اما برای برخی از آن ممکن است بیش از حد کوچک به ارزش تلقی خالی کردن پول بیشتر.

مانند آی فون 11, آی فون XR ارائه می دهد در نزدیکی لبه-به-لبه تجربه با آن 6.1 اینچ صفحه نمایش شبکیه چشم مایع ال سی دی نمایش دادن کاربران اپل به میان گزینه دیگر از 5.8-inch یا 6.5-inch گزینه های XS و XS حداکثر (یا 11 Pro یا 11 Pro Max). این XR صفحه نمایش نیز ویترین اپل 'آن را دوست دارم یا نفرت داشتن از این شکاف که در آن شما پیدا کردن آن صورت ID سنسور و همچنین XR جلوی دوربین عکاسی از خود.

از لحاظ دوربین عقب راه اندازی آیفون XR یک سنسور کوتاه از آی فون 11 تجربه. با که گفت, آن را هنوز هم طول می کشد برخی از فوق العاده, punchy, تصاویر تنها با 12MP دوربین f/1.8 دیافراگم لنز در کار با حالت عمودی در حال حاضر در هر دو خود را عقب و جلوی دوربین. البته بدون حداقل دو لنز تنظیم کردن وجود ندارد به عنوان فضای زیادی برای 3D نقشه برداری در نور خوب آیفون XR می توانید برخی از مناسب و معقول پرتره جرقه بزند. خارج از آن با Smart HDR و عادی تیراندازی, تصاویر بیرون آمدن تیز و معتبر و با تعداد زیادی را در مورد هیجان زده.

از نظر قدرت ما در بر داشت آیفون XR به بهینه عملکرد آن خانواده از flagships طراحی شده توسط A12 مصنوعی با چیپست چشمگیر عمر باتری در کنار یک مایع با عملکرد کلی.

محبوب ترین اپل 2018 خط به بالا, آی فون XR هنوز هم می ایستد به عنوان یک گزینه عالی برای آینده گوشی های هوشمند ارتقا دهید. لود شده با 22GB از داده ها در این Vodafone طرح فقط در مدت 30 پوند در ماه وجود ندارد سوال این پیشنهاد خاص یکی از بهترین ارزش آیفون XR قرارداد وجود دارد.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن