Crysis Remastered بر روی سوئیچ شوکه پارسه – اینجا چرا

Crysis یک بازی است که ساخته شده بود بدنام با خواسته های زیادی در آن قرار داده شده بر روی رایانه های شخصی خود ر

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

Crysis یک بازی است که ساخته شده بود بدنام با خواسته های زیادی در آن قرار داده شده بر روی رایانه های شخصی خود را در روز. در حال حاضر آن را یک سال 2020 remaster آوردن بازی تا به امروز بر روی PC, PS4, ایکس باکس و نینتندو سوئیچ. بله نینتندو سوئیچ.

کرایسیس بر روی بروید برای نینتندو سوئیچ.

نیازی به گفتن پارسه شوکه شده اند با این ایده که یک سوئیچ می تواند در اجرای بازی Crysis در وهله اول. با وجود آن که 13 سال بازی کرایسیس بود که در بسیاری از زمینه ها جلوتر از زمان خود بود که آن را در اصل منتشر شده در سال 2007 هر دو صورت گرافیکی و از لحاظ آزادی آن ارائه شده بازیکنان در یک جهان باز.

در حال حاضر آن دیده شده است در حال اجرا بر روی سوئیچ اما نتایج را به دست آورد بررسی مخلوط.

در حالی که برخی از ابراز شوک که یک سوئیچ می تواند کشیدن این بازی در تمام دیگران گفت که اصلی Crysis عنوان نگاه واقع همان در سوئیچ به جای اینکه مانند یک remastered نسخه. به عنوان یک نتیجه تاریخ انتشار remaster شده است کمی به تاخیر افتاد.

مرتبط: بهترین تعویض بازی – همه چیز شما نیاز به بازی در کنسول ترکیبی

نگاهی به برخی از به تازگی در دسترس تصاویر زیر کلیک کنید.

تریلر درز در یوتیوب کمی زودتر از نینتندو تا به حال در ذهن, اما, انتقاد, از, تصاویری در حال حاضر منجر به انتشار بازی تاریخ که با تاخیر توسط "چند هفته" با توجه به بیانیه ای از توسعه دهندگان در Crytek.

نگاهی به تریلر زیر و ببینید چه چیزی شما فکر می کنم.

گزیده ای از بیانیه ای از Crytek می خواند:

"شور و شوق خود را برای بازی Crysis حق سزاوار غیر قابل انکار بازی با کیفیت بالا و ما متعهد به ارائه درست آن. برای اطمینان از ملاقات ما که تعهد ما نیاز به تاخیر در راه اندازی تاریخ (تمام سیستم عامل) و تریلر برتر توسط چند هفته. چرا که آنها در حال حاضر آغاز شده قبل از سفارش برای سوئیچ باز باقی خواهد ماند اما قبل از دستور برای سیستم عامل های دیگر به تعویق خواهد افتاد به عنوان به خوبی."

"این وقت اضافی تا زمانی که آزادی به ما اجازه خواهد داد برای دریافت Crysis Remastered به PC و کنسول-شکستن استاندارد شما آمده ام به انتظار از بازی کرایسیس."

ما می بینیم در این بیانیه مرجع به "کنسول شکستن" استاندارد که Crytek به خوبی آگاه از این بازی را infamy. امیدوارم اضافی چند هفته از کار های بصری به ارمغان بیاورد Crysis Remastered تا درجه یک – آن را قطعا یک عنوان ارزش اضافه کردن به هر سوئیچ صاحب کتابخانه.

مرتبط: بهترین تعویض بازی – همه چیز شما نیاز به بازی در کنسول ترکیبی

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن