LG تعمیر تلویزیون های OLED در کره جنوبی به دلیل گرمای بیش از حد مسائل

کلمه بیرون آمدن از کره جنوبی است که ال جی ارائه شده است رایگان تعمیرات تلویزیون OLED مادربرد با توجه به پتانسی

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

کلمه بیرون آمدن از کره جنوبی است که ال جی ارائه شده است رایگان تعمیرات تلویزیون OLED مادربرد با توجه به پتانسیل بیش از حد خطر است.

به گزارش YonHap در جولای 20 موضوع است گفت: به تحت تاثیر قرار OLED تلویزیون های تولید شده بین فوریه 2016 و سپتامبر 2019. گرمای بیش از حد موضوع است نه به فکر تحت تاثیر تلویزیون های فروخته شده در خارج از کره جنوبی اما ال جی است که به دنبال برای دیدن اگر هر گونه آسیب دیده اند.

مرتبط با: تلویزیون – هر 8K و 4K OLED و NanoCell تلویزیون توضیح داد

مدل شامل OLED65E6, OLED65G7 و OLED77W9 و اخیر تلویزیون های آسیب دیده شامل OLED65W9, OLED77B9, OLED77C9 و OLED77W9 با 18 مدل های مختلف ذکر شده به یک موضوع است.

مشکل این است که کشف شده است یک موضوع را با تلویزیون تخته قدرت با خطر زمان سرریز به طور بالقوه منجر به این واحد بیش از حد آن را به عنوان استفاده می شود در طول زمان است. تا کنون LG ثابت است 22,000 از 60,000 تلویزیون تصور می شود. هیچ یک از جدید 2020 تلویزیون گفته می شود.

به نظر می رسد ال جی معتقد است که گمراهان بر احتیاط بهتر است سیاست های اینجا گفتن ZDNet که آن را تا به حال ارائه شده و جزء معاوضه برای مشتری ایمنی. ال جی همچنین تصریح کرد که تعمیر شد و در صورت درخواست خود و رسمی نیست و به خاطر فرمان توسط یک دولت یا مصرف کننده آژانس.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن