OnePlus Nord طراحی رسما نشان داد در جذاب مصاحبه جدید

وان پلاس رسما خود را نشان داد آینده OnePlus Nord گوشی مقرون به صرفه جلوتر از برنامه ریزی راه اندازی رویداد در

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

وان پلاس رسما خود را نشان داد آینده OnePlus Nord گوشی مقرون به صرفه جلوتر از برنامه ریزی راه اندازی رویداد در جولای 21.

مدیر عامل شرکت Carl Pei در مصاحبه با مشهور YouTuber Marques Brownlee آورده همراه OnePlus نورد و نبود خجالتی در نشان دادن آن را خاموش.

نمایشگاه روشن-رنگ گوشی در طول مصاحبه Pei تایید وان پلاس 8-با الهام از طراحی با عمودی دوربین عقب آرایه مسکن سه نفر از سنسور. ما همچنین کردم ترکیب از این دو دوربین عکاسی از خود حسن نیت ارائه میدهد از یک برش در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش.

مرتبط با: OnePlus 8 Pro نقد و بررسی

ما در حال دیدن یک USB-C پورت شارژ و سیم کارت سینی در پایین گوشی. ناهنجاری کاملا ضخیم نسبت به برخی از درست لبه-به-لبه صفحه نمایش وجود دارد اما محدود به برخی از فداکاری در این مدتها در انتظار بازگشت به گوشی مقرون به صرفه.

جزیره پرنس ادوارد که با پوشیدن تازگی تایید OnePlus واقعی بی سیم جوانه در طول مصاحبه می گوید: Snapdragon 765 5G گوشی های هوشمند پایه توانایی خود را برای بازگشت به اواسط محدوده نقطه قیمت گوشی های بدون آسیب رساندن به تجربه کلی برای کاربران است.

او ادعا کرد تفاوت بین این گوشی و Snapdragon 800-گوشی های سری مانند وان پلاس 8 نمی توان متوجه شد هنگامی که اسکرول را از طریق نورد. تفاوت تنها خواهد بود قابل توجه زمانی که انجام تشنه قدرت وظایف مانند 3D gaming او می گوید.

جالب, جزیره پرنس ادوارد ارائه برخی از بینش به فرایند طراحی و حتی رفتن تا آنجا که برای نشان دادن نمونه اولیه دستگاه که شامل یک با دوربین های مرتب شده در یک L-شکل در پشت تلفن. در 18 دقیقه مصاحبه با Brownlee, OnePlus بنیانگذاران جزیره پرنس ادوارد گفت: این شرکت تصمیم به تاخیر در راه اندازی تلفن به منظور حل و فصل در طراحی برای وان پلاس, Nord.

این مصاحبه همچنین ویژگی های برخی از جالب بحث و گفتگو در اقتصاد ایجاد یک mid-range گوشی های هوشمند از جمله برخی از جزئیات بیشتر در چه اجزای هزینه و چگونه است که عوامل را به طور کلی قیمت این گوشی.

به عنوان مثال در جزیره پرنس ادوارد می گوید که تنها در اطراف هزینه $4 برای تولید کننده شامل یک ویژگی مانند NFC به گوشی های هوشمند مدرن در حالی که همچنین توضیح آنچه در آن طول می کشد به یک تلفن IP68 certifiable و به همین دلیل است که مقاومت در برابر آب خواهد بود نه یک ویژگی در وان پلاس, Nord. این یک روشن چت است که به خوبی به ارزش زمان خود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن