آیفون 12 مدل نرم افزار به آمده با 6GB رم

وقتی که می آید به RAM بر روی آی فون, اپل دقیقا نمی عجله به سعی و خودرا برای امتحان اماده به عنوان RAM آنجا که

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

وقتی که می آید به RAM بر روی آی فون, اپل دقیقا نمی عجله به سعی و خودرا برای امتحان اماده به عنوان RAM آنجا که ممکن است به گوشی های خود را. این شده است با اندکی نقطه از مشاجره میان کاربران آی فون که احساس می کنید که دستگاه های خود را می توانند از مزایای اضافی RAM, و خبر خوب این است که اپل مایل است بتواند کمکی بکند.

تبلیغات

با توجه به توییت @L0vetodream آن مدعی است که برای آی فون 12 Pro مدل انتظار می رود آنها را به آمده تا آنجا که 6GB RAM. این خواهد بود که به ارتقاء بیش از سلف خود آی فون 11 Pro Max که همراه با 4GB رم. اما به نظر می رسد که برای غیر حرفه ای, مدل آنها خواهد بود چسبیده فقط با 4GB رم.

ما تصور کنید که این باید واقعا مطرح بیش از حد از یک مشکل از مدل های قبلی انجام شده فقط خوب با 4GB RAM, اما احتمالا این تفاوت می تواند کاربران را تشویق به ارتقا به مدل نرم افزار.

اپل شایعه به راه اندازی به عنوان بسیاری از چهار مدل های آیفون در این سال است. وجود دارد خواهد بود که پایه آیفون, 12, پس آی فون 12 حداکثر که هر دو sport 4GB RAM. پس از آن وجود خواهد داشت دو مدل نرم افزار – آیفون 12 نرم افزار و آی فون 12 Pro Max که هر دو ورزش شایعه 6GB RAM. اخیر شایعات نیز "تایید" است که همه آنها با استفاده از یک صفحه نمایش OLED.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن