افق: ممنوع غرب – همه چیز ما در مورد PS5 منحصر به فرد

افق ممنوع غرب تایید شد برای PS5 در طول رسمی فاش رویداد نمایش یک تریلر با نام تجاری جدید برای dystopian عنوان م

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

افق ممنوع غرب تایید شد برای PS5 در طول رسمی فاش رویداد نمایش یک تریلر با نام تجاری جدید برای dystopian عنوان ماجراجویی.

اطلاعات ارائه شده در اینجا دیگر از آن Aloy خواهد شد سفر به یک "دور آینده امریکا" که آلوده است با کلوسوس رباتیک هیولا. یک مهاجم ربات ماموت بود که به طعنه در پایان این تریلر نشان می دهد عاقبت خواهد شد از ویژگی های جدید بسیاری رباتیک حیوانات به مبارزه با.

تصاویری همچنین به نظر می رسد که قابل ارتقا به احتمال زیاد با بهره گیری از جدید ray tracing تکنولوژی و رزولوشن 4K. در حالی که نمی توان آن را راه اندازی در کنار پلی استیشن 5, این است که بسیار بلند پروازانه منحصر به فرد ما قطعا به دنبال به جلو به.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد افق صفر سحر 2 از جمله آخرین اخبار, شایعات, تاریخ انتشار و جزئیات داستان. ما در به روز رسانی این صفحه: هر گاه چیزی جدید پدیدار بنابراین مطمئن شوید که برای نگه داشتن آن را bookmark شده!

مرتبط: بهترین PS5 بازی

Horizon Forbidden West

افق ممنوع West تاریخ انتشار – که در آن است ؟

در حالی که سونی نشان داد یک تریلر جدید برای افق ممنوع غربی آن را تایید نمی کند یک تاریخ انتشار است. این به طور بالقوه می تواند معنی آن را نمی شود منتشر شده در سال 2021 به ظاهر بیشتر احتمال می رود در سال است.

افق ممنوع تریلر غرب – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

جدید افق ممنوع تریلر غرب نشان داد جدید غرب جهان است که Aloy سفر بیش از حد, که همچنین ویژگی های بزرگ رباتیک ماموت. شما می توانید به تماشای این تریلر برای خودتان زیر:

مرتبط با: ارواح تسوشیما

افق ممنوع غرب آرزوها – 3 چیزهایی که ما دوست دارم برای دیدن

1. دوباره سیستم موجودی

یکی از بزرگترین واهمه با افق صفر سحر بود آن را رک و پوست کنده کثیف موجودی سیستم. تعداد زیادی از اقلام و تهیه قطعات به سادگی پرتاب به یک دسته با سازمان است. از آن ساخته شده به صورت سیاه و تجربه به طور کلی و عمومی آیکون برای اکثر اشیاء به معنای پیدا کردن چیزی است که به هنر و صنعت و یا فروش به یک تاجر به ندرت احساس خوب است.

ما دوست دارم برای Guerrilla Games به اصلاح سیستم موجودی برای Horizon 2, ساخت آن را آسان تر و رضایت بخش تر به حرکت در خرج کردن – از hotbar در رابط کاربر تنها به شما طول می کشد تا کنون. پالایش مانند این به احتمال زیاد خواهد شد به طور طبیعی به عنوان بخشی از عاقبت اما وجود دارد هیچ آسیبی در نیز ذکر آن را در اینجا.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

Horizon Forbidden West

2. افزایش گزینه های سفارشی سازی

من را دریافت نمی اشتباه من دوست داشتم تعداد مطلق از بازشدنی لباس در افق صفر سحر و رومینگ بین برد جهان در جستجوی ارزش مواد تشکیل دهنده کاملا به سادگی برخی از افسانه های جدید لباس. این شرم آور است که لباس شد تا حد زیادی به عنوان یک کل با هیچ راه واقعا سفارشی آنها را فراتر از بین بردن Aloy را روسری و شاید یک مو لوازم جانبی و یا دو.

یک سیستم است که اجازه می دهد تا شما را به تغییر هر جنبه ای از ظاهر خود را که آیا آن chestplates دستکش یا روسری می تواند بسیار خوش آمدید در افق صفر سپیده دم 2. این امر همچنین به Guerrilla Games بهانه ای برای پیاده سازی یک جامع تر و با ارزش غارت سیستم نگه می دارد که بازیکنان را به آینده را برای بیشتر. تصور کنید ویژه شکار و یا رویدادهای دیگر معرفی شده پس از راه اندازی به روز رسانی ها شبیه به هیولا شکارچی جهان ارائه معنی قطره برای کسانی که ماموریت های کامل است.

3. متنوع تر و مبارزه با موجودات

تعدادی از برخورد در بازی اصلی شروع شد و پس از آشنا فرمول پس از یک تعداد انگشت شماری از ساعت. شما می خواهم به یاد بگیرند telegraphed حرکت از هر دشمن و واکنش نشان می دهند بر این اساس هک کردن قطعات بدن تا زمانی که آنها در نهایت سقوط کرد. و یا شما می تواند سوء استفاده از این رک و پوست کنده شکسته خفا سیستم برگشتاندن دشمنان در یک زمان به خود نابهنگام. هر دو گزینه های مشغول به کار و خدمت به برجسته کردن فقدان بالقوه عمق در افق صفر سحر را مبارزه با.

تنگ کردن هر برخورد با سلاح های جدید مکانیک و ارقام می تواند هر یک از زد و خورد بسیار هیجان انگیز تر را وادار به بازیکنان به استفاده خلاقانه از هر سیستم. همان حس تازگی نیز نیاز به معرفی با موجود طراحی شده است. پس از یک تعداد انگشت شماری از ساعت Aloy آموخته روال و زیستگاه او مکانیکی دشمنان ما دوست دارم برای دیدن افق 2 فشار قایق با چند شگفتی های غیر منتظره.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن