The Last of Us 2: 6 نکته برای کمک به شما برای زنده ماندن در پست آخرالزمانی عاقبت

آخرین ما 2 می تواند یک تجربه سخت با Ellie و Joel هزینه هر لحظه بیداری در تلاش برای زنده ماندن در یک جهان پست آ

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

آخرین ما 2 می تواند یک تجربه سخت با Ellie و Joel هزینه هر لحظه بیداری در تلاش برای زنده ماندن در یک جهان پست آخرالزمانی پر از شر فرقه مرگبار آلوده شده و دیگر انسان ها به سادگی در تلاش برای زندگی خود را.

در سراسر آن طولانی مبارزات انتخاباتی شما نیاز به استفاده از هر چیزی که شما می توانید دست خود را به اعزام دشمنان جلوگیری از عفونت و پیشبرد داستان است. این کار آسانی است پس از بررسی مورد اعتماد است وارد چند نکته ضروری و ترفندها برای کمک به شما برای زنده ماندن در ميانگين خیابان های سیاتل و فراتر از آن.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

The Last of Us 2 Review

جمع آوری هر منبع شما می توانید پیدا کردن

The Last of Us 2 بسیار بزرگتر از سلف خود معنی که شما صرف زمان بسیار بیشتری ترکیب از طریق ساختمان های رها شده در جستجوی مواد و منابع است. این که آیا آن مهمات و سلاح غوغا و یا تهیه قطعات انتخاب کنید تا کاملا همه چیز را که نمی میخ. شما نیاز به آن را در همه به خصوص در شرایط سخت تر تنظیمات مشکل.

شما اغلب نیاز به سرمایه گذاری هزينۀ برای پیدا کردن همه منابع است. The Last of Us 2 بهترین لوت است که اغلب در زیر شلواری, حمام و سرویس بهداشتی و دیگر مکان های مخفی. شما همچنین تلو تلو خوردن بر نوشته های مجله و آلبوم که اضافه کردن زمینه بیشتر به جهان است که قطعی پاداش اضافه شده برای اینکه کمی nosey.

مرتبط با: همه چیز ما در مورد PS5

The Last of Us 2 Review

تهیه بهترین دوست شما است

هنگامی که شما hoovered تا تمام خرده ریز در مرکز شهر سیاتل شما می توانید آنها را به سادگی همه شیوه ای از موارد مفید است. ما در حال صحبت کردن در تپانچه خفه کن, بمب های دود سفر معادن و حتی فلش برای استفاده در مبارزه با. همه آنها ضروری پس از مهمات است در کوتاه مدت عرضه به اندازه کافی است که شما نیاز به فکر می کنم در خارج از جعبه در اکثر مبارزه با برخوردهای.

گر چه می تواند انجام شود هر زمان که شما می خواهم اگر چه شما باید به جای کوله پشتی خود را پایین و ترک خود را آسیب پذیر است. اگر شما در خرج کردن, پیدا کردن یک ایده آل پنجره فرصت برای با هم پرتاب یک بمب لوله و پرتاب آن به سمت آلوده توده ها. آن را جذاب سرعت آن طول می کشد برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به اما بسیار رضایت بخش پس از آن کلیک کنید.

مرتبط با: مارول مرد عنکبوتی – Miles Morales

The Last of Us 2 Review

Chug برخی از مکمل های

در حالی که من نمی توصیه سقوط آنها را در حقیقت مکمل ها در The Last of Us 2 کلید برای کسب درآمد برخی از واقعا ارزشمند ارتقاء. یافت می شود در اکثر نقاط این قرص ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور افزایش انواع مهارت های مختلف و درختان همه مربوط به رشته های مختلف. پس از چند ارتقاء شما امکان تهیه سریع تر استفاده از کیت پزشکی موثر تر و حتی قادر به کشنده تر حملات غوغا.

گاهی اوقات خشونت نیست پاسخ

مخفیکاری در آخرین ما 2 است به مراتب بیشتر دوام تاکتیک از آن بود در اصل. در حال حاضر تمام اختلافات کنار می تواند اگر شما به اندازه کافی آرام و موفق به دزدکی حرکت کردن گذشته است. این همه به لطف Ellie نوظهور توانایی برای رفتن مستعد پنهان در چمن بلند به غم وغصه از دشمنان او. آن می افزاید: یک کل جدید پویا به مبارزه با من میپرستم اگر چه هنوز بسیار آسان برای به دست آوردن خال خال اگر شما دقیق نیست.

گرفتن دشمنان با سکوت تپانچه یا پولادی در ایمنی از شاخ و برگ می تواند به درمان حتی بزرگترین برخوردهای آرام امر با دشمنان رومینگ در اطراف در یک جا از وحشت در تلاش برای پیگیری کردن هر آنچه که به قتل دوست خود را. شما می توانید با استفاده از خفا به عنوان یک راه برای جلوگیری از جنگ و یا به نوبه خود همه چیز را به یک dementedly رضایت بخش بازی موش و گربه است.

مرتبط با: ارواح تسوشیما

The Last of Us 2 Review

استفاده از همه چیز را در اختیار شما

بقا در آخرین ما 2 است به مراتب بیشتر از پیچیده تر از اشاره تیراندازی و امیدوار تهدید قبل از اینکه شما را شکست داد. شما باید به طور مداوم فکر می کنم روی پای خود با استفاده از هر سلاح مورد و تاکتیک شما می توانید از فکر می کنم برای زنده ماندن حتی بیشتر گاه به گاه از برخورد.

شما شگفت زده خواهید شد چگونه آیتم های مفید مانند بطری شکسته و آجر را می توان در یک قراضه. پرتاب آنها را بی حس کردن اکثر دشمنان ترک آنها را باز به یک کشنده غوغا takedown که در غیر این صورت چند اعتصاب و مقدار زیادی از سلامت از دست رفته برای رسیدن به.

سعی کنید و همه چیز را آسان تر برای خودتان را هر زمان که ممکن است پس از هر گلوله تلف یکی شما هرگز به عقب بر گردیم. به جز فلش پس از کشیده شدن کامل headshot به شما اجازه بازیابی آنها را از اجساد.

مربوط به: چرخ ضامن دار و چکاچاک – شکاف از هم جدا

The Last of Us 2 Review

وقت خود را برای کشف

داستان یکی از آخرین ما 2 بهترین کیفیت و مقدار آن را می توان از دست رفته اگر شما عجله از طریق مبارزات انتخاباتی بدون در نظر گرفتن زمان به اکتشاف. آن نبود تا دوم من playthrough آیا من می دانم من می خواهم از دست رفته در کل مناطق چون من خیلی شیفته این روایت عدم توجه به آیتم های مخفی و اسرار دیگر که اضافه کردن خیلی عمق فوق العاده به جهان است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن