Cyberpunk 2077 شده است به تعویق افتاد این بار برای ماه نوامبر

شکی وجود ندارد که بسیاری از علاقهمندان به بازی در حال مشتاقانه پیش بینی CD Projekt Red آینده بازی Cyberpunk 20

توسط POSHTIBANNEWS در 31 خرداد 1399
شکی وجود ندارد که بسیاری از علاقهمندان به بازی در حال مشتاقانه پیش بینی CD Projekt Red آینده بازی Cyberpunk 2077. داده شده چگونه موفق این استودیو بود که با آن همه چیز بازی آن را حس می کند که پارسه هیجان زده برای دیدن یک حق رای دادن جدید منتشر شده توسط شرکت. متاسفانه به نظر می رسد مانند پارسه باید صبر کنید.
تبلیغات

در یک صدای جیر جیر با Cyberpunk 2077 حساب توییتر به نظر می رسد که بازی به تعویق افتاد به 19 نوامبر. با توجه به توسعه دهندگان آنها استناد مکانیک بازی و سیستم به عنوان دلیل و با توجه به آن که نه پیچیده است. که از جمله آنها می خواهم به اطمینان حاصل شود که همه چیز اجرا می شود به عنوان آن قرار است به عنوان مخالف به انتشار یک بازی پر از باگ.

با توجه به CD Projekt از بنیانگذاران مارسین Iwiński و سر از استودیو Adam Badowski,"کسانی از شما که آشنا هستند با این راه ما را بازی می دانید که ما نمی خواهد چیزی از کشتی است که آماده نیست. آماده زمانی که آن را انجام داده است و نه فقط یک عبارت به ما می گویند زیرا آن را برای تلفن های موبایل حق آن چیزی است که ما زندگی می کنند حتی زمانی که ما می دانیم که ما را از گرما برای آن است."

در واقع این اولین بار نیست که این بازی به تعویق افتاد. این استودیو اعلام کرد که این بازی خواهد بود با تاخیر به 17th سپتامبر اما در حال حاضر به نظر می رسد مانند آنها یش در یک اضافی از بیش از دو ماه. آن است که مسلما نه ناامید کننده بود اما ما بسیار به جای شما بازی با تاخیر نسبت منتشر شد با مسائل است.

در زمینه بازی..



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن