AMD در لپ تاپ جدید تراشه های کلیدی ویترین نقص در اینتل 10 Gen

AMD امروز اعلام کرد Ryzen Pro 4000 سری پردازنده های موبایل که نه تنها بسته به 8 هسته و 16 threads اما همچنین و

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

AMD امروز اعلام کرد Ryzen Pro 4000 سری پردازنده های موبایل که نه تنها بسته به 8 هسته و 16 threads اما همچنین ویژگی های امنیتی برای فعال کردن داده ها و حفاظت از هویت.

این نشانه یک حرکت قابل توجهی توسط AMD در بخش کسب و کار به خصوص با اینتل هنوز به راه اندازی آن نسل 10 vPro موبایل, تراشه, ترک AMD تا حد زیادی بلامنازع از نظر امنیت و کارایی.

این Ryzen Pro 4000 سری پردازنده های موبایل طراحی شده برای تجاری نوت بوک و بنابراین در نظر گرفته شده برای کوچک و متوسط کسب و کار. این لپ تاپ در همان ورید (مانند HP سنجاقک) نیز اغلب ساخته شده و برای عموم در دسترس برای هر کسی که می خواهد برای حفاظت از اطلاعات حساس است.

مرتبط با: AMD 4000 Ryzen

AMD Ryzen 7 Pro 4750U قدرتمند ترین تراشه در ترکیب با AMD ادعا آن را "سریع ترین کسب و کار پردازنده فوق العاده نازک کسب و کار نوت بوک". این به نظر می رسد مانند بسیار امن ادعا با اینتل عقب مانده با آن vPro سری.

AMD همچنین ادعا می کند Ryzen 7 Pro 4750U می بیند بهبود کارایی باتری با قرار 2x performance-per-watt بهبود است که ظاهرا می تواند برابر به بیش از 20 ساعت استقامت.

با جدید Ryzen Pro تراشه با استفاده از همان ذن 2 هسته ای با معماری به عنوان مصرف کننده Ryzen 4000 پردازنده های افزایش عمر باتری می آید به عنوان جای شگفتی نیست – که گفت: نهایی عمر باتری بستگی دارد تا حد زیادی بر روی لپ تاپ طراحی و بنابراین بهتر است مصرف AMD ارقام با خرج کردن از نمک در حال حاضر.

Cores / Threads پایه / افزایش فرکانس TDP
Ryzen 7 Pro 4750U 8 / 16 تا به 1.7 / 4.1 GHz 15W
Ryzen 5 Pro 4650U 6 / 12 تا به 2.1 / 4.1 GHz 15W
Ryzen 3 Pro 4450U 4 / 8 تا 2.5 / 3.7 GHz 15W

تجاری لپ تاپ ها به طور کلی گران تر از مصرف کننده جایگزین با توجه به اضافه شدن ویژگی های امنیتی در پردازنده. این Ryzen Pro تراشه شامل ویژگی های از قبیل حافظه نگهبان که ظاهرا کمک می کند تا فعال کردن داده ها و حفاظت از هویت.

مرتبط با: HP Elite سنجاقک نقد و بررسی

به عمد نرم افزار کسب و کار آماده' ویژگی همچنین اجازه می دهد تا دستگاه به تنظیم شود تا در مدرن و زیرساخت های آن با پشتیبانی کامل برای امثال مایکروسافت Endpoint Manager. این بیشتر صرفا که لپ تاپ های ورزشی این تراشه ها بهترین استفاده در کنترل محیط اداری.

HP ProBook 445 G7 HP ProBook 455 G7, لپ تاپ, گزارش خواهد بود که برای اولین بار دستگاه به ویژگی های Ryzen 4000 سری پردازنده های موبایل در حالی که خیر است همچنین انتظار می رود برای استفاده از این تراشه در آینده سیستم در نیمه اول سال 2020 است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن