iPad Pro سحر و جادو صفحه کلید می تواند به پیدا کردن راه خود را به دیگر iPads ها

هنگامی که اپل خود را اعلام کرد جدید iPad Pro در اوایل سال جاری آنها نیز اعلام کرد یک سحر و جادو جدید صفحه کلید

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

هنگامی که اپل خود را اعلام کرد جدید iPad Pro در اوایل سال جاری آنها نیز اعلام کرد یک سحر و جادو جدید صفحه کلید و لوازم جانبی. بر خلاف صفحه کلید هوشمند جدید سحر و جادو صفحه کلید می آید با یک trackpad و با استفاده از قیچی سوئیچ است که آن را احساس بیشتر شبیه به یک مناسب صفحه کلید نسبت به آنچه ارائه شد از قبل است.

تبلیغات

حرکت نزولی این است که برای غیر اپل کاربران حرفه ای آنها می تواند استفاده از این لوازم جانبی است می تواند در آینده تغییر دهید. با توجه به یک صدای جیر جیر از @L0vetodream آنها مدعی هستند که این شانس وجود دارد که سحر و جادو صفحه کلید و لوازم جانبی می تواند در نهایت پیدا کردن راه خود را به غیر iPad Pro دستگاه به عنوان به خوبی.

وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که این اتفاق خواهد افتاد اما این ممکن است خبر خوبی برای اپل منظم کاربرانی که به دنبال یک صفحه کلید و لوازم جانبی به همراه دستگاه های خود را. در حالی که وجود دارد مقدار زیادی از شخص ثالث کیبورد که کاربران اپل در حال حاضر می توانید با استفاده از این مزیت به سحر و جادو صفحه کلید لای شیار که قرص احساس بیشتر شبیه به یک لپ تاپ و کمک به افزایش بهره وری.

حرکت نزولی این است که اپل سحر و جادو صفحه کلید و لوازم جانبی است که واقعا گران است که در آن قیمت شروع در $299. این باعث می شود آن را گران تر از دیگر گزینه های که در دسترس هستند در بازار امروز, اما برای کسانی که ترجیح می دهند با استفاده از رسمی لوازم جانبی و سپس امیدوارم این را تبدیل به یک گزینه در آینده است.

در زمینه اپل >تبادل نظر >شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره iPad, iPad Pro و صفحه کلید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن