Facebook نشان می دهد فوق العاده نازک جفت از عینک VR

با توجه به تمام اجزای مورد نیاز به منظور ایجاد واقعیت مجازی عملکردی تقریبا تمام VR هدست دیده ایم تمایل به جای

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

با توجه به تمام اجزای مورد نیاز به منظور ایجاد واقعیت مجازی عملکردی تقریبا تمام VR هدست دیده ایم تمایل به جای بزرگ و حجیم و دقیقا قابل حمل. اما در Facebook واقعیت آزمایشگاه های این شرکت نشان داده است یک اثبات مفهوم جفت VR عینک که شبیه یک جفت به طور منظم ،

تبلیغات

با توجه به Facebook آنها پیشنهاد می کنند که به منظور دستیابی به این سطح از لاغری آن نیاز دارد مخلوطی از هولوگرافی اپتیک و قطبش-نوری مبتنی بر تاشو. نتیجه نهایی در حال نمایش است که تنها اندازه گیری کمتر از .35-اینچ ضخامت است که اجازه می دهد تا آنها را به قرار در یک مقدار کوچکتر و جمع و جور قاب.

اما قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده در چشم انداز یک جفت از سبک وزن, VR, عینکی, آن است که یک اثبات مفهوم به این معنی که در حالی که آثار آن هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از کار است که باید انجام شود. برای مثال Facebook اشاره می کند که این عینک می تواند تنها خروجی در تک رنگ, راست, در حال حاضر, اما در تئوری باید آن را قادر به ارائه طیف رنگی وسیع تری و همچنین راه حل های بهتر است که می تواند به طور بالقوه از بین بردن هر گونه قابل مشاهده پیکسل.

آن است که هنوز هم بسیار امیدوار کننده هر چند و در حالی که VR نیست کاملا به دست آوردن همان مقدار کشش در مقایسه با علیرضا امیدوارم رد پای کوچکتر می تواند در ترغیب بیشتر مردم به اتخاذ VR در آینده است.

در زمینه مفاهیم >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره Facebook, واقعیت مجازی (VR) و با تکنولوژی پوشیدنی. منبع: پژوهش است.fb



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن