این AirPods استودیو می تواند اپل شایعه Over-Ear Headphones

در حالی که در حال حاضر داریم به شنیدن شایعاتی که اپل می تواند به دنبال توسعه نام تجاری خود را از بیش هدفون, و

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

در حالی که در حال حاضر داریم به شنیدن شایعاتی که اپل می تواند به دنبال توسعه نام تجاری خود را از بیش هدفون, و در حال حاضر با توجه به آخرین شایعه از جان Prosser, او ادعا می کند که این هدفون خواهد شد شناخته شده به عنوان AirPods استودیو و که آنها می تواند هزینه تا آنجا که $349.

تبلیغات

اپل شده است ساخت خود گوشی که به همراه آی فون. اما وقتی که می آید به هدفون های این شرکت به جای انتخاب به انتشار Beats-نام تجاری دستگاه های که از آنها به دست آورد چند سال پیش. اگر این شایعات درست از آن می تواند اولین جفت از اپل مارک هدفون ما شاهد خواهید بود از کوپرتینو شرکت.

چه جالب در مورد این هدفون این است که خیلی وحشی شایعه پیشنهاد کرد که این می تواند کاملا قابل تنظیم است که در آن می تواند ارائه swappable قطعات به عنوان یکی از ویژگی های آن است. بر خلاف مدولار هدفون مانند AIAIAI را TMA-2 HD این swappable قطعات صرفا برای زیبایی شناسی و قابلیت های که در آن کاربران می توانند مبادله پدهای و هدبند که ممکن است بهتر مناسب برای تمرین است.

در هر صورت, آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما امیدوارم ما باید جزئیات بیشتر به زودی. هنوز هم وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که این دستگاه می توان اعلام کرد اما ما شنیده ام که آن را می تواند در WWDC سال 2020 است که در حال حاضر برنامه ریزی شده به عنوان یک آنلاین-تنها رویداد در 22 ژوئن.

در زمینه اپل >صوتی >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره AirPods و هدفون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن