WeChat Ban می تواند فروش آیفون

را بکشدچه چیزی باعث محبوبیت یک گوشی هوشمند؟ هستند بسیاری از چیزهایی که عامل را به آن وجود دارد, مانند طراحی, و

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399
را بکشد

چه چیزی باعث محبوبیت یک گوشی هوشمند؟ هستند بسیاری از چیزهایی که عامل را به آن وجود دارد, مانند طراحی, ویژگی, عملکرد, قیمت, و مانند آن. با این حال، یک اکوسیستم به اندازه مهم است، که در آن اگر مشتریان قادر به دریافت برنامه ها یا خدمات ی که می خواهند استفاده کنند، نباشند، پس واقعاً هیچ نقطه ای در خرید آن دستگاه وجود نداره.

تبلیغات

این خطری است که اپل می تواند در صورت قرار بود WeChat در آمریکا ممنوع شود، با آن مواجه شود. به گفته تحلیلگر مینگ چی کوئو، به نظر می رسد که او معتقد است که حمل و نقل سالانه جهانی اپل از آیفون می تواند تا آنجا که 30٪ کاهش باید آنها را مجبور به حذف وی چت از فروشگاه App.

ممکن است برخی از شما شنیده باشید، دولت آمریکا احتمال ممنوع کردن برنامه هایی مانند وی چت را بررسی می کند. با این حال، معلوم نیست که آیا تصمیم دولت تنها می تواند اپل را مجبور به حذف وی چت از فروشگاه آمریکا یا فروشگاه های App خود را در سراسر جهان. اخیرا گزارش شده است که بر اساس یک نظرسنجی، نزدیک به ۷۰۰ ۰۰۰ کاربر چینی گفتند که اگر وی چت پشتیبانی نمی شد، آی فون نمی خریدند.

دلیل این است که وی چت به طور گسترده ای در چین و بخش هایی از آسیا استفاده می شود که در آن نه تنها به عنوان یک برنامه برای ارتباطات عمل می کند، اما آن را به پرداخت، ارسال پول، خرید بلیط قطار، و مانند آن، بنابراین از دست دادن برنامه به طور موثر بسیاری از قابلیت های می کشد.

در زمینه اپل >تلفن همراه. اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار, چین, آیفون, حقوقی و ویچت. منبع: شایعات مک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن