مایکروسافت سطح دو می تواند نا امید بر اساس درز مشخصات

اگر مایکروسافت Surface Duo dual-صفحه نمایش گوشی های هوشمند آندروید است که به تحت تاثیر قرار دادن با نام تجاری

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

اگر مایکروسافت Surface Duo dual-صفحه نمایش گوشی های هوشمند آندروید است که به تحت تاثیر قرار دادن با نام تجاری جدید خود را, فاکتور شکل آن را بعید است به پایین به تنظیمات-ورق قضاوت بر اساس یک گزارش جدید.

آینده را در foldable تلفن, فاکتور شکل وارد خواهد شد در حال اجرا 2019 را Qualcomm Snapdragon 855 پردازنده همراه با 6GB RAM, Windows مرکزی منابع می گویند.

بسیاری از 2020 را بالا پایان تلفن های آندروید در حال حاضر در حال اجرا بر روی پیکسل, 865 پردازنده. زمانی که سطح دو باعث می شود آن را به بازار در اواخر سال 2020 در اولین آن می تواند در برابر گوشی های در حال اجرا به عنوان هنوز اعلام کرد Snapdragon 875 SoC به احتمال زیاد به قدرت Samsung Galaxy S30 محدوده.

با توجه به گزارش underwhelming طبیعت spec sheet وجود دارد متوقف نمی شود. باتری در هیئت مدیره می تواند نسبتا کوچک ظرفیت 3,460 mAh. با یک جفت از 5.6 اینچ صفحه نمایش در هیئت مدیره آن را به احتمال زیاد در طول عمر خواهد بود چیزی است که ما باید به نگاه بسیار نزدیک هنگامی که سطح دو قطره.

مربوط به: سطح دو در مقابل سطح Neo

ویندوز مرکزی منابع نیز روی چیزی حساب کردن سطح دو ندارد 5G موبایل اتصال به داده ها یا NFC به صورت بی سیم پرداخت. شارژ بی سیم نیز یکی از ویژگی های این آزمون در حال حاضر واحدهای این منابع می گویند. از نظر دوربین ما به دنبال در یک 11-مگاپیکسل, تک اهمیت در پشت دستگاه با توجه به گزارش. در هیئت مدیره ذخیره سازی خواهد شد و در پوش 256GB با هیچ گزینه ای برای گسترش از طریق کارت حافظه microSD است.

این گزارش می گوید این طرح برای راه اندازی در گوشی در حال اجرا آندروید 10 اما به روز رسانی به آندروید 11 ممکن است نسبتا به سرعت با توجه به منبع (با ما تماس بگیرید اما شنیده ایم که یکی قبل).

البته مایکروسافت احتمالا به دنبال ضربه همه دور مشخصات و حکیم است. سطح دو خواهد بود یک اثبات مفهوم دستگاه است که ما احتمالا دیدن پیشرفت های بزرگ به عنوان زمان می رود. اما پس از رسیدن با خارج-از-تاریخ spec-ورق برای یک محصول با نام تجاری جدید احتمالا بهترین نگاه

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن