eSports باشگاه بوکس را "مجموعه ای از استاندارد برای مبارزه با بازی"

آخرین جریان اصلی بازی بوکس مبارزه با شب قهرمان آمد راه برگشت در سال 2011. از آن پس بوکس به عنوان یک ورزش رفته

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

آخرین جریان اصلی بازی بوکس مبارزه با شب قهرمان آمد راه برگشت در سال 2011. از آن پس بوکس به عنوان یک ورزش رفته بسیار سازمان ملل متحد ارائه شده در جهان از بازی اما تمام است که در مورد تغییر تشکر به یک استودیو مستقل از شفیلد.

Steel City Interactive در حال حاضر تحت تاثیر قرار طرفداران با motion-captured بازی فکری برای آینده خود بازی eSports باشگاه بوکس. کسانی که بالا پایان تصاویری طراحی شده توسط شرکت توسعه دهندگان Ten24 که به تازگی مشغول به کار در فیلمهای بازی مانند مرگ تابنده.

اما این برنامه برای eSports باشگاه بوکس کشش فراتر از تصاویری چشمگیر. نام های بزرگ مانند ریکی هاتون, Terri هارپر, فرانک برونو, Micky Ward و Arturo Gatti همه در هیئت مدیره و برجسته در این بازی در کنار مشخصات بالا کمربند و علامت های تجاری. حبیب با اعتماد به نفس است آن را می توانید مجموعه های یک استاندارد جدید برای بوکس و مبارزه با بازی.

"اولویت اصلی ما است که به ارائه یک بازی است که عمیق تر و بهتر از مبارزه شب سری" خاکستر "حبیب" مدیر تجاری فولاد شهر تعاملی گفت: بررسی مورد اعتماد.

"اگر همه ما می خواستیم برای رسیدن به آنچه Fight Night آیا از نظر گیم پلی – و از نظر چگونه آن را به نظر می رسد – ما نمی خواهد که آغاز شده و در وهله اول. ما به دنبال مجموعه ای از نوار تا آنجا که بوکس بازی بروید. ما به خوبی در راه از نظر ساخت ما در حال حاضر. ما ارسال یک تیزر با [سابق cruiserweight قهرمان جهان] جانی نلسون و مردم باور نمی کند ما که در واقع بازی در فیلم!"

مرتبط: بهترین بازی های مبارزه

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020 – 13 عناوین شما قطعا باید در مجموعه خود

حبیب می داند و کامل است که خود را کوچک indie-تیم توسعه دهنده این است که مرتب در مقابل یکی از غول های بازی در حال توسعه EA Sports. در حالی که EA دیگر بوسیله اسباب گردنده از مبارزه با شب بازی آنها را تولید و محبوب UFC حق رای دادن.

"من فکر می کنم آن را عادلانه می گویند که UFC مجموعه استاندارد برای مبارزه با مدرن سیمز" گفت: حبیب. "برای ما هر چند از نظر آنچه که ما در حال ارائه ما می خواهیم این به مجموعه ای از استاندارد برای مبارزه با, بازی, بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آن را UFC یا یک بازی بوکس. با مشارکت ما در محل با Ten24 و motion capture studio, ما می تواند ارائه است.

"در حالی که ما یک تیم کوچک و نداریم میلیون پوند است که به برخی از بازی های ما احساس می کنیم که گاهی اوقات آن را با این نسخهها کار به نفع ما است. چرا که – به عنوان پارسه – اگر ما می خواهیم برای قرار دادن چیزی در این بازی ما می توانید انجام دهید که تقریبا بلافاصله و بدون رفتن را از طریق نوار قرمز و سلسله مراتب یک استودیو. نظر همه در حال رفتن به بازی در اینجا چون ما همه طرفداران بوکس. به همین دلیل من فکر می کنم ما چیزی خاص است."

در تلاش برای ایجاد بازی واقعا خاص و حبیب ادعا می کند که فیزیک و اثرات شده اند در قلب بازی سازی فرایند. بوکس است که به شدت به چالش کشیدن ورزشی برای ضبط با دقت در بازی های ویدئویی – به عنوان یک نگاه در سابق Fight Night عناوین را نشان می دهد.

"فیزیک تقریبا ما شش ماه اول توسعه" گفت: حبیب. "ما چیزی نمی بصری و یا در هنر ، ما صرف یک جامد شش ماه در فیزیک از آنجا که این بازی است همه چیز در مورد گیم پلی بازی و در یک بازی بوکس که همه چیز در مورد فیزیک.

"ما تصمیم به خندق چیزهایی مانند تکرار jabs و مشت که در همه آنها همان نگاه. آنچه ما باید به جای آن از طریق همکاری ما با جهان پیشرو motion capture studio چیزی است که رفتن به سطح دیگری برای مبارزه با شب.

"مبارزان نه تنها آنها نگاه بسیار منحصر به لحاظ تصاویری, اما این جنبش نمایندگی واقعی از بدن انسان است. ما باید وزن واقعی نشان داده شده در هر یک از اندام و هرگز واقعا اتفاق افتاده در یک بازی بوکس."

مرتبط: بهترین بازی PC سال 2020 – 12 عنوان شما نیاز به تجربه خود را در بازی rig

Stars like WBC and WBO super featherweight champ, Terri Harper, are set to be included in the game. Image via Getty

ستاره مانند WBC و IBO فوق العاده ورزشکار پروزن قهرمان تری هارپر تنظیم شده بود در بازی گنجانده شده است. تصویر از طریق گتی

شما می توانید خداحافظی به button mashing بیش از حد با توجه به حبیب. او ادعا می کند که eSports باشگاه بوکس در حال رفتن به ارائه یک چالش واقعی برای علاقهمندان به بازی در مقایسه با دشواری به اورژانس 'Soulslike' sub-نوع. در پایان شباهت وجود دارد, ما فرض.

"این نمی شود که نوع بازی که در آن شما فقط دکمه-مشهد و پرتاب میلیون ها نفر از مشت," او گفت:. "این همه بر اساس فیزیک نه تکراری انیمیشن ها و چیزهایی مانند آن."

"شماره یک پیام هنگامی که ما برای اولین بار آغاز شد این بود که ما می خواهیم اثرات به نقطه اصلی از این بازی است. شما نمی توانید یک بازی بوکس اگر شما احساس نمی کند و اثرات. که اولویت شماره یک زمانی که ما در حال توسعه این کار در ابتدا."

این بازی قرار است به زمین بر روی کامپیوتر برای اولین بار در اطراف پایان این سال با کنسول منتشر شده به دنبال در سراسر فعلی و نسل بعدی سیستم عامل است.

"بازار کامپیوتر شده است تقریبا نادیده گرفته شده از یک بوکس دیدگاه برای دهه واقعا" اضافه شده حبیب. "هیچ یک از این شب ها که تا کنون منتشر شده بر روی کامپیوتر. ما می دانیم که از علاقهمندان به بازی PC که شده است وجود دارد تقاضا برای برخی از زمان و آنها فقط نادیده گرفته شده است."

طرفداران می توانند انتظار به چالش کشیدن حالت حرفه ای که می تواند انجام شود به عنوان یک جنگنده که شما خود را ساخت و یا به عنوان یکی از بازی از قبل موجود مبارزان. در زندگی حرفه ای بازیکنان را انتخاب و تعامل با کارکنان اطاق عقب, از مروج به مربیان برش-مردان و متخصصان تغذیه. نیز وجود دارد حالت های بازی به صورت رقابتی و آنلاین بازی.

این برنامه بلند مدت برای eSports باشگاه بوکس بلندپروازانه است با WBC-تایید eSports لیگ و رتبه بندی و جداول را در 2021. این به نظر می رسد که در آن بازی پیش بینی آینده آن – و به وضوح به عنوان بازی نشان می دهد تاکید بر این eSports مسیر.

اما طرفداران مشتاق نباید انتظار سالانه حق رای دادن با وجود این واقعیت است که رقابت های ورزشی عناوین ساخته شده با فرمت های صنعت هنجار شده است.

"ما به دنبال آزادی عاقبت پس از, عاقبت یا این یک فرانچایز سالانه" توضیح حبیب. "ما به دنبال از طریق فصل. هنگامی که کسی خرید این بازی ما خواهد شد به طور مداوم اضافه کردن به فهرستی از مبارزان. وجود دارد می تواند بسته است که منتشر می شوند در طول سال دو یا سه یا چهار سال. در نهایت این بازی را باید 150 plus مبارزان است."

پس از تقریبا یک دهه انتظار برای یک بازی بوکس که در نهایت طراحی ، ما به دنبال به جلو به گرفتن دست در با این بازی بعد از آن در سال. سازمان دیده بان این فضا برای به روز رسانی بیشتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن