سونی WH-1000XM4 هدفون نشت را نشان می دهد شما می توانید بهبود در کمال

سونی هنوز به تایید آینده WH-1000XM4 بیش از حد گوش هدفون بی سیم, اما خارج شده است. ایالات متحده خرده فروش شده د

توسط POSHTIBANNEWS در 15 خرداد 1399

سونی هنوز به تایید آینده WH-1000XM4 بیش از حد گوش هدفون بی سیم, اما خارج شده است.

ایالات متحده خرده فروش شده در موعد مقرر منتشر شده در صفحه محصول برای مشتاقانه پیش بینی پیگیری به پنج ستاره Sony WH-1000XM3 قوطی از جمله برگه مشخصات و قیمت....

ما تا به حال چند نشت در هفته های اخیر و خارج شده است مثال (از طریق LaptopMag) به نظر می رسد برای تایید برخی از ویژگی های جدید; یعنی قابلیت اتصال به دو دستگاه به طور همزمان در لمس یک دکمه. فعلی سونی WH-1000XM3 هدفون بی سیم حذف نویز قابلیت ها در میان ما مورد علاقه, اما زمان کاربران فقط می توانید اتصال به یک دستگاه در یک زمان.

به نظر می رسد وجود دارد همچنین می توان دقیق وانت صدا از ویژگی های که در این مثال می گوید "بهینه کنترل پنج میکروفن ساخته شده به هدفون و انجام پیشرفته پردازش سیگنال صوتی را انتخاب کنید تا صدای خود را به وضوح و دقیقا برای تماس رایگان به دست."

مرتبط: بهترین هدفون سال 2020

که آدرس یکی از عمده شکایات در مورد نزدیک به کامل XM3 مدل; کیفیت پایین انتخاب کنید تا برای تماس های صوتی. بلوتوث نیز به روز رسانی شده است از 4.2 به بلوتوث 5.0 با توجه به مثال در حالی که در تمام طول روز عمر باتری وعده داده است با 30 دقیقه فرم یک شارژ. این فهرست همچنین می گوید سریع ده دقیقه انفجار ارائه خواهد شد 5 ساعت از زمان پخش.

ما نیز با شنیدن بیشتر در مورد دیگری به بیرون درز ویژگی پدید آمده است که در طول یک سونی اتصال برنامه ماه گذشته – لبه AI. سونی می گوید این upscales به فشرده دیجیتال فایل های موسیقی را در زمان واقعی است.

این فهرست می افزاید: آن قادر است: "به صورت پویا به رسمیت شناختن ابزار دقیق ژانرهای موسیقی و عناصر منحصر به فرد از هر یک از آهنگ هایی که خواننده و یا ترجمه آن را به بازیابی بالا-محدوده صدا از دست رفته در فشرده سازی برای غنی تر و کامل تر تجربه گوش دادن."

سونی نیز امیدوار کننده تطبیقی کنترل صدا است که به طور خودکار تنظیم به موقعیت و رفتار کاربر در به رسمیت شناختن مکان های بازدید می کنید اغلب و به خیاط تجربه گوش دادن بسته به اندازه.

لیست تایید آنها را در دسترس برای $348 (حدود £276) اما نمی فاش کردن تاریخ انتشار.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن