بهترین PS5 بازی: همه عناوین ما می خواهیم در سونی کنسول نسل بعدی

نسل بعدی کنسول سخت افزار نقشه کشی نزدیک تر و نزدیک تر با اطلاعات جدید در PS5 مشخصات بازی و گریزان پنجره آزادی

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

نسل بعدی کنسول سخت افزار نقشه کشی نزدیک تر و نزدیک تر با اطلاعات جدید در PS5 مشخصات بازی و گریزان پنجره آزادی در حال ظهور با گذشت هر روز.

ما در اینجا می تواند بنشیند و موم تغزلی در مورد ایکس باکس سری X و پتانسیل بی پایان برای ساعت, اما این مقاله تمرکز خود را به طور کامل در سونی PS5 و بازی ما می دانیم که انتظار می رود و دوست دارم برای دیدن آینده ماشین.

نگه داشتن در ذهن است که اکثر این بازی ها شده اند به صراحت تایید شده برای نسل بعدی کنسول اما با آگاهی از سازگاری انتشار برنامه ها و اطلاعات دیگر در حال حاضر در دسترس ما جلوتر رفته و کشیده یک چند بلند پروازانه نتیجه گیری.

پس بدون بیشتر, تاخیر, اعتماد, بررسی, است وارد برخی از بهترین PS5 بازی آیا آنها در آینده شایعه و یا به سادگی یک رویا لوله در بازی ما ،

مرتبط با: آینده بازی PS4

The Last of Us 2

The Last of Us 2

توسعه دهنده: Naughty Dog

تاریخ انتشار: ژوئن 19 سال 2020

Naughty Dog در عاقبت مدتها در انتظار است آماده می شود استادانه swansong برای PS4, اگر چه ما نمی شود شگفت زده اگر افزایش انتشار خواهد راه خود را به نسل بعدی ماشین آلات در راه اندازی. جهان پس از آخرالزمانی آراسته فوق العاده با ویژگی های بصری مانند ray-tracing و افزایش قطعنامه در کنار بارگذاری سریع تر بار برای تلفن های موبایل مانند یک مسابقه ساخته شده در بهشت به خصوص با توجه به نحوه جدید کنسول ها هستند یک راه عالی برای نمایش گرافیکی قابلیت را به دوستان خود.

The Last of Us 2 برگزار خواهد شد چند سال پس از بازی اصلی شامل Ellie به عنوان شخصیت اصلی در این زمان در اطراف. آماده به یک داستان تلخ و خونین, انتقام, از آن خواهد بود یک بار دیگر آلاینده روایت ماجراجویی است که تقلا با خشونت در رگ و ریشه دل خود را. از آنچه ما دیده ایم این مواد می شود و در عین حال یکی دیگر از شاهکار Naughty Dog در کارنامه.

مرتبط: بهترین بازی PS4

Horizon Zero Dawn 2

افق صفر سحر 2

توسعه دهنده: Guerilla Games

تاریخ انتشار: TBA

اقدام به عنوان استودیو اولین تاخت و تاز کردن در خارج از ضربه-و-miss سری بازی های Killzone برای چندین سال افق صفر سحر مطلق فیلم های پرفروش و رفته به فروش میلیون ها نسخه به عنوان گل سرسبد PS4 منحصر به فرد. Aloy ایجاد کرده است خودش را به عنوان یک یاد Sony طلسم در حق خود او و ما مشتاق به دیدن بازگشت او در یک پتانسیل عاقبت.

ورود اولین سمت چپ بسیاری از سوالات طولانی پس از آن پایان غیر منتظره نیست که همه پاسخ داده شد در منجمد حیات وحش گسترش است. ما بسیاری از چیزهایی که منتظر پاسخ داده شود و وجود دارد مقدار زیادی از گیم پلی پیشرفت ما دوست دارم عاقبت به پیاده سازی بیش از حد. بهبود گفت و گو گزینه های بیشتری از سیستم دوربین و کمتر از کابوس موجودی خواهد بود بیش از خوش آمدید. ما انگشتان ما عبور در حال حاضر.

مرتبط با: آینده Xbox One بازی

Assassin's Creed Valhalla

Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین

توسعه دهنده: Ubisoft

تاریخ انتشار: زمستان سال 2020

زیر را در صدای پای Assassin's Creed اودیسهبعد از ورود در یوبی سافت باز-سری جهانی خواهد بازیکنان را به سن وایکینگ پراکنده در سراسر بریتانیا و نروژ و اسکاندیناوی. آن را آماده برای یک گسترده و بلند پروازانه ماجراجویی است که ساخت بیشتر بر سری در حال رشد تصویب مکانیک RPG.

بسیار شبیه اودیسه شما می توانید انتخاب کنید بین یک مرد یا زن با شخصیت و باید خود را بسیار خود را حل و فصل به رشد و قالب را به خود خانه مجازی در طول بازی مبارزه. شانس هستند که ساکنان آن جو و مورالس را تحت تأثیر خود را در تصمیم گیری های خود. بدیهی است که بازیکنان می توانند یک بار دیگر انتظار franchises امضای اکتشاف مبارزه و عظیم حس دامنه تحت فشار قرار دادند و حتی بیشتر با کنسول های نسل بعدی.

مرتبط: بهترین بازی های Xbox One

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

توسعه دهنده: CD Projekt Red

تاریخ انتشار: سپتامبر سال 2020

در مصاحبه اخیر خود با VG247, CD Projekt Red گسترش پس چگونه آن حماسه RPG را با آینده سخت افزار و کنسول های نسل بعد. به نظر می رسد مانند بلند پروازانه تجربه را در مقیاس بسیار خوبی با آینده تکنولوژی کنسول و تمام.

"نسل بعدی نبوده است, اعلام نشده است, بنابراین ما فقط می توانیم حدس و گمان" CD Projekt Red رئیس جمهور آدم Kiciński توضیح داد. "تکنولوژی زرنگ Cyberpunk بسیار پیشرفته است. فن آوری ما آماده است تا به رابط با نسل های آینده است. دانستن این امکان Cyberpunk خود اختصاص داده next-gen انتشار برای تلفن های موبایل به احتمال بسیار زیاد واقع است.

از سازندگان Witcher 3, Cyberpunk 2077 موظف است به یکی از 2020 بزرگترین منتشر داشتن تمام گیری از یک RPG کلاسیک است. آه و کیانو ریوز در آن به عنوان یک شخصیت که باید به اندازه کافی به فروش بیشتر و یا کمتر از همه است.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X (ایکس باکس 2)

خدای جنگ 2

توسعه دهنده: سانتا مونیکا استودیو

تاریخ انتشار: TBA

این نسل دیده می شود سونی به بیرون پمپ عجیب و غریب مقدار از ستارگان انحصاری و سانتا مونیکا استودیو خدای جنگ نشسته است در بالای این بسیار معتبر کوه. آن را بازنویسی قوانین حق رای دادن مثل هیچ کس تا قبل از اینکه به غیر از Resident Evil 7. خونین بلاعوض بازی اکشن تبدیل شد به یک بزرگسال روایت ماجراجویی است که به مبارزه طلبیده انتظارات زیبا.

این سه گانه که با تمرکز بر اساطیر نورس به پایان می رسد با فوق العاده cliffhanger باز کردن دامنه آن جهان و پیامدهای آن در داستان ممکن است در نهایت باید در Kratos و شرکت. از نظر گیم پلی وجود دارد چند چیز ما را بهبود بخشد اما فقط داشتن یک برش دیگر که جهان به کاوش در کنار این شخصیت بیش از اندازه کافی است. به خصوص اگر آن را به نظر می رسد فوق العاده زرق و برق دار در PS5.

مربوط به: چرخ دنده 5 نقد و بررسی

Bloodborne 2

توسعه دهنده: FromSoftware

تاریخ انتشار: TBA

FromSoftware به تازگی در زمان استراحت از Soulsborne بازی برای ایجاد Sekiro: سایه ها دو بار می میرند – جدید را در استودیو فرمول معروف. Elden حلقه نیز در افق میازاکی و co – بنابراین ما واقعا نمی دانم اگر و یا زمانی که آنها بازگشت به روح تاریک یا Bloodborne در هر زمان به زودی.

اما Bloodborne یک موفقیت عظیم برای استودیو و بسیار محبوب PS4 منحصر به فرد. یک Bloodborne 2 برای PS5 به نظر می رسد مانند یک مطلق بدون ذهن و بسیار خوشحال برای سونی و FromSoftware پس از آن می خواهم به تعجب اگر آن را هرگز به تصویب می آید.

مرتبط با: Borderlands 3 نقد و بررسی

death stranding

مرگ تابنده

توسعه دهنده: Kojima Productions

تاریخ انتشار: کردن شرکت

پس از خروج بحث برانگیز راهروها از کونامی پس از راه اندازی از Metal Gear Solid 5 Hideo Kojima و تاسیس یک شرکت و ایجاد یک تمام عیار AAA پروژه در فضای سه سال است که یکی از heck از یک شاهکار مهم نیست که چگونه شما آن را تکه تکه. مرگ تابنده است و توسعه دهنده پروژه و چیزی واقعا خاص است.

روایت محور جهان باز تجربه ستاره مرده راه رفتن را Norman Reedus, Guillermo Del Toro, حصول اطمینان از داستان بلند پروازانه است ستاره-پیگیری اجرای برنامه برای مطابقت با.

مرتبط با: آینده نینتندو سوئیچ بازی

ghosts of tsushima 

ارواح از تسوشیما

توسعه دهنده: Sucker Punch

تاریخ انتشار: ژوئیه 17 سال 2020

ما شنیده ام چیزی در مورد ارواح از تسوشیما برای بیش از یک سال در حال حاضر به معنی آن می تواند یک swansong منحصر به فرد برای سونی پلت فرم و یا به طور بالقوه راه اندازی یک عنوان برای PS5. شانس هستند آن خواهد شد یک صلیب نسل, نسخه, ویژه, گرافیک بهبود یافته بر روی پلت فرم جدید در کنار چند زنگ ها و سوت. بدیهی است که این همه حدس و گمان ما, اما چیزی است که ما قطعا می خواهم عشق را ببینید.

ارواح از تسوشیما اکشن-ماجرایی مخفیکاری تجربه در 1274 یک دوره که در آن سامورایی, خیانت های خانوادگی و سیاست بازی نقشی اساسی در جامعه است. بازیکنان را کشف زرق و برق دار, وسیع جهان پر از ماموریت های شخصیت ها و مکان های به تعامل با. انگشتان عبور خواهیم دید که بیشتر از آن قبل از پایان سال جاری و اینکه آیا آن را به نظر می رسد در PS5.

مرتبط با: بازی های آنلاین اپل

Skyrim 

Elder Scrolls 6

توسعه دهنده: Bethesda

تاریخ انتشار: TBA

اعلام Elder Scrolls 6 بود یک سورپرایز بزرگ برای همه است. آن را هنوز هم سال های دور با بتسدا متمرکز بر توسعه Starfield بالاتر از همه چیز است که به احتمال زیاد در آینده به PS5 و Xbox سری X در سال های آینده به طور بالقوه به عنوان یک راه اندازی عنوان پنجره. Bethesda به عنوان فصل بعدی در طولانی در حال اجرا RPG سری امیدوارم آوردن با آن یک سری از پیشرفت آن در جهان, مکانیک, شخصیت ها و بیشتر.

فراتر از این مختصر و در عین حال پر زرق و برق نشان تریلر ما می دانیم که تقریبا هیچ چیز در مورد آن هر چند آن را قطعا به نظر می رسد زرق و برق دار از سینمایی نگاه اجمالی ما گرفتار است. از نظر تنظیم طرح و شخصیت ها – همه چیز باقی می ماند یک وسوسه انگیزی رمز و راز است. انگشتان عبور که از آن خواهد شد در آینده به PS5 با پیشرفته تکنولوژی است که واقعا ushers در نسل بعدی بتسدا آر پی جی.

Godfall

Godfall

توسعه دهنده: Counterplay بازی

تاریخ انتشار: TBA

منتشر شده توسط Gearbox Software Godfall است این بازی برای اولین بار به طور رسمی اعلام کرد برای سونی نسل بعدی کنسول. جای گرفتن در محیط فانتزی این آینده نقش بازی کردن بازی را ببینید شما گام به کفش از شکوه شوالیه سفارش. شما تیم تا با دوستان خود به نبرد در سراسر قلمرو زمین, آب و هوا و آتش و روح و روان; که هر یک از آنها مطرح خواهد شد و خود ویرانگر چالش است.

شرح داده شده توسط سازندگان آن به عنوان یک "غارتگر شکن" شما را از طریق بازی های مختلف با سطوح مختلف جمع آوری یک دسته از منابع مهم و تجهیزات که به شما کمک در ایجاد یک جنگجوی توانمند با خراب نمی شود. اکثر بازی ها مثل این بورس, پس از آن خواهد بود علاقه مند به دیدن یکی که متمرکز شده است, وحشیانه, نزدیک, مبارزه با بازه زمانی با تمام پیچیدگی اضافی است که همراه با کنسول جدید سخت افزار.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن