اختراع ثبت شده اپل یک راه برای نگه داشتن رانندگان هشدار در خود رانندگی اتومبیل

یکی از قدرت پردازش از خود رانندگی اتومبیل است که به خوبی آن درایوهای خود را. این به این معنی است که در تئوری م

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

یکی از قدرت پردازش از خود رانندگی اتومبیل است که به خوبی آن درایوهای خود را. این به این معنی است که در تئوری می تواند انجام کاری دیگر در حالی که ماشین در حال هدایت می شود. این است که اغلب توصیه نمی شود زیرا می تواند وجود داشته باشد که در آن شرایط ممکن است نیاز به دخالت انسان و اگر شما در حال پریشان, پس از آن می تواند منجر به عواقب فاجعه بار است.

تبلیغات

اپل فکر می کند که آنها ممکن است پاسخ به این مشکل و با توجه به ثبت اختراع کشف شده توسط AppleInsider به نظر می رسد که اپل ممکن است آمده تا با یک راه برای نگه داشتن رانندگان هشدار و حتی در خود رانندگی خودرو. این خواهد آمد در قالب اطلاعیه و هشدار که بی درنگ کاربران بر روی دستگاه های خود که آنها را مرتبط به ماشین خود را.

به عنوان شما می توانید در نمودار بالا نشان می دهد چگونه یک آی پد (یا آی فون) می تواند مورد استفاده برای نمایش هشدار به راننده به درایو ماشین خود اجازه آنها را می دانیم از آنچه اتفاق می افتد در اطراف آنها مانند هنگامی که نور سبز تبدیل موانع در جاده ها ، این است که تحت این فرض که راننده می تواند با استفاده از دستگاه خود را در حالی که آنها رانندگی این معنی است که این هشدار قطعا گرفتن توجه از راننده.

اپل قبلا معرفی فراموش-نمی-مزاحم ویژگی در iOS که اگر آن را تشخیص راننده, رانندگی, آن را خاموش خواهد شد اطلاعیه برای جلوگیری از هر گونه ناخواسته حواس او را پرت.

در زمینه اپل >حمل و نقل. بیشتر بخوانید درباره, اپل, آیفون, ثبت اختراع و خود رانندگی اتومبیل. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن