شبح جدید از تسوشیما فیلم گیم پلی نشان می دهد هیجان انگیز تغییر به باز جهان طراحی

شبح جدید از تسوشیما گیم پلی نازل شد دیروز. بازی نگاه خیره کننده که تا کنون به عنوان علاقهمندان به بازی نشان دا

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

شبح جدید از تسوشیما گیم پلی نازل شد دیروز. بازی نگاه خیره کننده که تا کنون به عنوان علاقهمندان به بازی نشان داده شد, اکتشاف, مکانیک سینمایی سیاه و سفید و حالت و مناطق جدید از بازی.

"اکتشاف شده است در قلب ما باز طراحی جهان پس از آغاز" گفت: توسعه دهنده, Jason کانل از Sucker Punch. در ضمن این بازی شخصیت مرکزی جین ایستاده بر روی یک صخره به دنبال بیش از بازی جهان بزرگ باز.

یک لمس ظریف به خصوص ایستاده بود – اگر شما علامت یک مقصد خود را در نقشه وجود دارد هیچ یک از معمول درخشان مسیرهای پیاده روی و یا هدایت خطوط بر روی یک نقشه کوچک به جای شما به دنبال یک "هدایت باد'. به معنای واقعی کلمه از وزش باد اشاره شما را در مسیر درست. این یک رویکرد نوآورانه برای ناوبری و نشان می دهد که چگونه مشتاق Sucker Punch برای حفظ زیبایی خیره کننده بر روی عنوانی جزیره تسوشیما.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

توسعه دهندگان خواهد شد و استفاده از محیط زیست صف در جاهای دیگر هم به عنوان توسعه دهنده توضیح داد که دودکش عجیب به شکل درختان و حیات وحش رفتار غیر منتظره می تواند همه شما را در مسیر درست – نسبت به ماموریت جمع آوری و بیشتر.

پرندگان منجر خواهد شد و این بازیکن به مکان های مخفی و جدید بده در حالی که پیدا کردن یک روباه دن و زیر یک روباه می تواند منجر بازیکنان به عتبات خال خال در سراسر جزیره است.

Nate Fox, از طفل شیرخوار پانچ راه می رفت و بازیکنان را از طریق بازی مبارزه با. "همانطور که می بینید مغولان همه جا هستند در این جزیره," او گفت: "برای جین برای موفقیت او به استفاده از مهارت و دقت."

جین می رود دقیقا توده یونجه یا کاه پایین یک اردوگاه مغولان و آن را به توان گفت مبارزه با بازی به نظر می رسد به یک ریتم منحصر به فرد و درخواست تجدید نظر. در حالی که بسیاری از بازی ها ادعا کرده اند به طور کامل به انجام چیزهای جدید را با بازی در مبارزه با این یکی به نظر می رسد مانند آن را در واقع ممکن است. وجود دارد طیف وسیعی از مبارزه با مواضع و راه Jin حرکت از دشمن به دشمن به نظر می رسد صاف و ابریشمی و سینمایی. آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه به راحتی بازیکن می تواند استاد این بازی مهارت های سامورایی.

مرتبط: شبح تسوشیما

یک جایگزین playthrough از همان پایه را نشان می دهد Jin دزدکی حرکت کردن را از طریق به عنوان یک "dishonourable شبح" از بین بردن دشمنان از سایه و با استفاده از حواس او را پرت و ترفندهای خود را شکست مغول دشمنان است. کوچک خفا بخش بر روی صفحه نمایش نگاه کمی بیشتر با این کتاب در مقایسه با زمانی که به بازی منحصر به فرد گام در مبارزه با سیستم های چند.

اگر شما به دنبال به جلو روح تسوشیما و سپس شما قطعا نیاز به دیدن فیلم جدید. نگاهی به شرح زیر است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن