Google Experimenting With New Chrome Battery Saving Features

Google's Chrome browser is packed full of features that makes it a great browser to use. با این حال، برای کسا

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399
Google's Chrome browser is packed full of features that makes it a great browser to use. با این حال، برای کسانی که با کامپیوترهای قدیمی تر، لپ تاپ ها، یا کامپیوترهایی که کاملاً قدرتمند نیست، کروم شناخته شده است که یک بیت از منبع و گراز باتری است. خبر خوب این است که گوگل در حال کار بر روی رفع آن مسائل است.
تبلیغات

تا آنجا که باتری مربوط می شود، مردمی در TheWindowsClub کشف کرده اند که گوگل در حال آزمایش کردن یک ویژگی جدید برای کروم است که ظاهرا کمک خواهد کرد که آن را بیشتر دوستانه باتری هنگامی که آن را به لپ تاپ می آید. این ویژگی جدید به شکل نحوه استفاده Chrome از وب سایت ها می آید تا به آن بگن که به حالت ذخیره باتری تغییر کند.

با توجه به خلاصه در GitHub، "اکثر OSes مدرن نیز دارای ویژگی های صرفه جویی باتری است که پا زدن در هر دو زمانی که باتری کم است و یا کاربر می خواهد برای ذخیره باتری. وب سایت های ایده آل باید قادر به احترام به این تنظیمات. سایت ها ممکن است مایل به توصیه UA که در آن استراتژی های بهترین کار برای سایت در این شرایط است."

دقیقا چه مقدار باتری این را ذخیره خواهد کرد حدس هر کسی است. همچنین، ما حدس می زنم آن را در مورد اینکه آیا وب سایت ها می خواهند به استفاده از این برچسب ها بستگی دارد یا نه. ممکن است مدتی قبل از این ویژگی راه خود را برای انتشار عمومی کروم پیدا کند، بنابراین ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر در مورد کروم و گوگل. منبع: news.thewindowsclub



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن