دوقلو آینه: یک درام پلیسی از سازندگان از زندگی عجیب و غریب است

DONTNOD Entertainment ساخته شده است یک نام برای خود را با زندگی عجیب و غریب است که در سال های اخیر است. در حال

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

DONTNOD Entertainment ساخته شده است یک نام برای خود را با زندگی عجیب و غریب است که در سال های اخیر است. در حالی که خود نوشتن است و تا حدودی متناقض در برابر آن همچنان به شکستن زمین جدید با کاوش شجاع و شامل تم که برای بازی های دیگر به ندرت لمس است. با هر نوع شانس این ادامه خواهد داد تا با آن آینده سرمایه گذاری: دوقلو آینه.

این خواهد بود که استودیو اول خود منتشر شده عنوان و با کمک چند شناخته شده همکاران را به جای راه اندازی به عنوان یک تجربه کامل به جای اپیزودیک یکی بعد از این سال. ما دیده ایم 20 دقیقه از گیم پلی و آن شخص چند نوآوری های هیجان انگیز برای روایت سبک ماجراجویی ما هرگز قبل از دیده می شود.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد دوقلو آینه از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, داستان, تریلر, و بیشتر.

مرتبط با: آینده بازی PS4

Twin Mirror

دوقلو آینه تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

DONTNOD Entertainment تایید کرد که دوقلو آینه خواهد بود در آینده برای PS4, Xbox One و PC در اواخر این سال است. هیچ خاص تاریخ انتشار اعلام شده است اگر چه ما تصور یک انتظار ما در افق. بر خلاف DONTNOD قبلی تلاش های دوقلو آینه نخواهد بود اپیزودیک به جای انتشار به عنوان یک تجربه.

دوقلو آینه داستان – آنچه در آن است در مورد ؟

گرفتن الهام از معروف کارآگاه پلیسی از فیلم و تلویزیون دوقلو آینه به شرح زیر سابق خبرنگار تحقیقی شناخته شده به عنوان سام هیگز که با اکراه برمی گرداند به زادگاه خود از لاله درختی پس از مرگ یک دوست دوران کودکی. این یک نمونه راه اندازی شده است اما در حال حاضر به دنبال خانه چند شسته و رفته شگفتی است.

مدت کوتاهی پس از ورود به شهر و گم شده خود را در مراسم تشییع جنازه, سام خواسته خود goddaughter به بررسی مرگ نابهنگام با این فرض که چیزی شوم تر در جریان است. شما با اکراه موافقت می رسم شما را به دنباله ای از عجیب و غریب, رویدادهای بالقوه خطرناک. دانستن DONTNOD وجود دارد بسیاری در جریان است که ما در مورد نمی دانم.

دوقلو آینه تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

ما وارد آخرین تریلر دوقلو آینه زیر و خواهد بود مطمئن شوید که برای اضافه کردن تمام تازه واردین به عنوان آنها پدیدار شود.

دوقلو آینه گیم پلی – چگونه آن را بازی ؟

اگر شما بازی زندگی عجیب و غریب است و یا هر چیزی از ثبتشده هسته ایده در مرکز دوقلو آینه خواهد بود بسیار آشنا است. بازی از دیدگاه سوم شخص, شما آزاد هستید به کاوش در محیط و تعامل با انواع مختلف اشیاء. همه چیز داده شده است عمق بیشتر از همیشه قبل از.

با استفاده از ذهن کنجکاو خود سام را جلب اطلاعات اضافی و قطعات از افسانه هاو روایات قومی از چیزهایی که او در تعامل با سراسر دوقلو آینه. برای مثال تجزیه و تحلیل یک اطلاعیه هیئت مدیره این برنامه شامل یک نقشه و برخی از پوستر ارائه خواهد شد اطلاعات بیشتر در شهر خود هر دو را در قالب دانش و آگاهی عملی شما می توانید استفاده کنید و سرد حقایق تاریخی که تعمیق کلی lore.

سام نیز نیاز به صحبت کردن با شخصیت های دیگر در سراسر داستان و بسیاری از این برخورد شما نیاز به تصمیم گیری های مهم که تاثیر داستان. به شما کمک کند کسانی که انتخاب های شما پشتیبانی می شود خود را "دو". این است که اساسا انسان نما و جلوه ای از سام ناخودآگاه به طور معمول ارائه یک دیدگاه متفاوت در مورد وضعیت تا شما را در درک بیشتر متن قبل از پرش.

مرتبط با: Cyberpunk 2077 پیش نمایش

Twin Mirror

این می تواند جذاب مکانیک اگر به درستی استفاده می شود و من امیدوارم که وجود دارد این است که برخی از معنای عمیق تر به این دو وجود فراتر از فقط یک قطعه از سام درونی ذهن است. او به نظر می رسد در پشت یک ماشین در نسخه ی نمایشی من به تماشای ابتلا به سام توجه به عنوان او با خود goddaughter. هیچ شخصیت های دیگر می توانید ببینید که باید برای برخی از موقعیت جالب است.

برخی حالات نیز تماس برای سام خود وارد کاخ ذهن. بله آنها واقعا تصمیم به استفاده از این نام کاملا با صفر طنز. در اینجا سام می توانید مشغول به خود سابقه شخصی در جستجوی اطلاعات کمک خواهد کرد که او را به حل پازل و پیشبرد داستان است. آن را به صورت بصری دیدنی و جذاب با شخصیت ها و اشیاء محسوس با بهمن کریستال.

گفت و گو و صدای بازیگری از آنچه که من دیده ام کامل نیست و آمریکا تنظیم قطعا احساس می کند مانند آن را در حال توسعه از خارج از چشم انداز. این باعث می شود برخی از لهجه ها و تحویل احساس می کنم تا حدودی با آب و تاب که صادقانه تبدیل به یک مشخصه در DONTNOD کار این نسل است. در اینجا به امید آزادی کامل است کمی بیشتر سازگار آنجا وجود دارد مقدار زیادی از پتانسیل اینجا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن