پکو F2 Pro رسما اعلام کرد با یک قیمت بسیار رقابتی برچسب

برخی از شما ممکن است به یاد بیاورید که یک زن و شوهر از سال پیش, Xiaomi spin-off نام تجاری Pocophone راه اندازی

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

برخی از شما ممکن است به یاد بیاورید که یک زن و شوهر از سال پیش, Xiaomi spin-off نام تجاری Pocophone راه اندازی Pocophone F1. این تا حد زیادی در نظر گرفته شده توسط بسیاری به عنوان چیزی از یک جای خواب رسید که قیمت آن را با برخی از بسیار چشمگیر شاخص های سخت افزاری که تقریبا آن را در رقابت با برخی از گوشی های گران قیمت وجود دارد.

تبلیغات

بسیاری فکر می کردند که این شرکت می تواند بیش از مشتاق به انتشار یک جانشین اما این اتفاق رخ نداد در 2019. خبر خوب برای کسانی که به دنبال به جلو به جانشین این شرکت پس از اعلام این پکو F2 نرم افزار گل سرسبد گوشی با پرچمدار, مشخصات و بسیار چشمگیر برچسب قیمت به افزایش است.

به عنوان انتظار می رود از یک گل سرسبد این پکو F2 Pro خواهد بود طراحی شده توسط Qualcomm Snapdragon 865 چیپ ست و ورزش خواهد 6.67-inch Full HD+ AMOLED. نیز وجود دارد ساخته شده در حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش گوشی خود, یک, پنجره, جلوی, دوربین, چهار دوربین نصب بر روی پشت, پشتیبانی, برای 5G و نیز با 6-8GB RAM.

در حالی که ممکن است لزوما به عنوان ویژگی های غنی در مقایسه با دیگر flagships ما دیده ایم این پکو PF2 طرفدار قیمت در حدود $540 برای مدل پایه و 650 دلار برای 8GB مدل. بنابراین اگر شما به دنبال یک گل سرسبد گوشی ارزان و سپس کم F2 Pro ممکن است دستگاه به اتمام است.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره Xiaomi. منبع: techcrunch



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن