سونی PS5 جعبه هنر نشان داد – در اینجا چگونه نسل بعدی بازی ها را نگاه

سونی نشان داده است جعبه هنر برای آینده PS5 عنوان است که می توان به ظاهر شدن در قفسه های فروشگاه در پایان سال ا

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

سونی نشان داده است جعبه هنر برای آینده PS5 عنوان است که می توان به ظاهر شدن در قفسه های فروشگاه در پایان سال است.

در یک پست وبلاگ در پنجشنبه بازی غول پیکر نشان داد جدید طراحی جعبه. آن را ویژگی های یک هدر با پلی استیشن و PS5 آرم جایگزین PS4 سفید نوشتن بر روی یک پس زمینه آبی رنگ.

این یک startlingly مختلف بازی جعبه – به خصوص با توجه به جعبه خود را حفظ همان پر جنب و جوش آبی رنگ است. اما, آن است که یک طراحی خوش تیپ, به ویژه هنگامی که در کنار هنر جدید برای مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales.

پست وبلاگ نمی کند از ویژگی های هر غواصی عمیق به فرایند خلاق برای کسانی که علاقه مند به این نوع از چیزی. در واقع, آن را به سختی یک جمله از Sid Shuman ارشد مدیر SIE محتوای ارتباطات است.

"یک به روز رسانی سریع برای طرفداران ما — در اینجا در جعبه هنر برای PS5 بازی شما شاهد خواهید بود بر روی قفسه های فروشگاه های این تعطیلات, بازی مارول سوپر قهرمان مایلز مورالس" در این پست می خواند. در آن است.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

کسانی که champing در بیت به دست خود را بر روی جدید کنسول PS5 در حال حاضر دیده می شود این طرح برای جدید DualSense کنترل و قابل توجه های سفید و سیاه و کنسول طراحی شده است. آن را قطعا یک حرکت برای این شرکت است که به طور سنتی تصمیم گرفتند برای greys و (اخیرا سیاه پوستان) با اجرای کنسول طرح است.

سونی هنوز برای فاش کردن تاریخ انتشار برای این کنسول تنها رفتن تا آنجا که امیدوار کننده دستگاه خواهد رسید در طول فصل تعطیلات. حدس ما خواهد بود در برخی از نقطه در ماه نوامبر اما با توجه به تولید مشکلات تجربه شده توسط بسیاری از شرکت فنی این سال, ساخت یک پیش بینی دقیق دشوار است.

مستقل مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales فقط یکی از عناوین پلی استیشن طرفداران را به نگاه به جلو به. چرخ ضامن دار و چکاچاک شکاف از هم جدا The Last of Us 2, Assassin's Creed Valhalla, افق: ممنوع غرب و Cyberpunk 2077 در میان عناوین headlining اوایل PS5 عصر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب