AirPods Pro 2 می تواند نور به رخ کشیدن سلامت مبتنی بر ویژگی های

نسخه های آینده اپل AirPods طرفدار واقعی بی سیم جوانه می تواند شامل سنسور نور به عنوان بخشی از تمرکز بیشتر بر س

توسط POSHTIBANNEWS در 5 خرداد 1399

نسخه های آینده اپل AirPods طرفدار واقعی بی سیم جوانه می تواند شامل سنسور نور به عنوان بخشی از تمرکز بیشتر بر سلامت مبتنی بر ویژگی های, با توجه به یک گزارش جدید.

به گفته DigiTimes منابع (از طریق MacRumors) اپل می خواهد به ادغام نور محیط سنسور در عرض 1-2 سال آینده. دقیق هدف آنها خدمت ممکن نیست به طور کامل روشن اما این شرکت انتظار می رود به ساخت کامپوننت – تایوان ASE تکنولوژی – می تواند برخی از سرنخ.

بر اساس این گزارش این ویژگی در ترکیب با اجزای دیگر می تواند باز کردن فعال کردن ضربان قلب نظارت بر مراحل تشخیص سلامت, شرایط تشخیص حرکت و ارائه ترجمه زنده.

DigiTimes به قول این گزارش می نویسد:

ASE تکنولوژی آماده است به درخواست آن SESUB (نیمه هادی های جاسازی شده در بستر) مبتنی بر SiP بسته بندی تکنولوژی برای نسل بعدی TWS (واقعی بی سیم استریو) گوشی به نورد توسط اپل پس از قرارداد به دسته high-end mmWave AiP آنتن (در بسته) فرایند برای 5G اپل و قرص با توجه به منابع صنعت.

ASE در ترکیب کرده است SiP با جاسازی شده AI برای طراحی TWS چرخ دنده ها اجازه می دهد دستگاه به مانیتور ضربان قلب مرحله شمارش و شرایط بهداشتی و حتی برای انجام ترجمه هوشمند و تشخیص حرکات سر منابع اضافه شده است.

سایت ثبت تا حدودی از یک کیسه مخلوط وقتی که می آید به این نوع از اطلاعات اما این فوق العاده خاص. اما آن را فقط به عنوان قابل قبول این تکنولوژی ممکن است برنامه ریزی شده برای اپل تناسب اندام متمرکز PowerBeats Pro محدوده به جای AirPods.

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds 2020

اخیر نشانه این است که اپل به دنبال گسترش سلامت قابلیت های AirPods واقعی بی سیم جوانه ها در سال های آینده با ضربان قلب سنجش بودن خاص شایعه است که همچنان به اندکی. ما دیده ایم در اسباب بازی های متعدد چگونه نور را می توان مورد استفاده برای تشخیص ضربان قلب و سطح اکسیژن خون.

شایعات اخیر پیشنهاد کرده اند تا در آپدیت های بعدی به AirPods Pro اتفاق نمی افتد تا زمانی که تا اوایل سال 2022 وجود دارد مقدار زیادی از زمان برای اپل به اردک خود را در یک ردیف که می آید به سلامتی جدید ویژگی های.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن