محققان مشاهده کردند که با بهبود COVID-19 بیماران نیست عفونی

ماه گذشته وجود دارد و نه یک گزارش نگران کننده است که پیشنهاد شده است که بیمارانی که به ظاهر بهبود از COVID-19

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

ماه گذشته وجود دارد و نه یک گزارش نگران کننده است که پیشنهاد شده است که بیمارانی که به ظاهر بهبود از COVID-19 عفونت ویروسی در ادامه به تست مثبت برای ویروس. این پیشنهاد این است که این بیماران ممکن است reinfected و که آنها می تواند پس از عبور از این ویروس بر روی دیگران است.

تبلیغات

در حال حاضر به گفته دانشمندان کره ای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری, خبر خوب این است که آنها شروع به پیدا کردن شواهد بیشتری است که این مورد نیست. در عوض محققان دریافته اند که دلیل این بهبود بیماران به آزمون دوباره مثبت است که به سادگی با توجه به مرده ویروس ذرات هستند که هنوز هم در سمت چپ در بيماران سیستم.

این بیشتر یا کمتر پژواک گزارش دیگری از اوایل این ماه که نشان می دهد که تست PCR استفاده می شود برای بررسی عفونت نمی تواند تمایز بین مرده و زنده ذرات ویروس به این معنی که حتی اگر مرده وجود دارد ذرات بیمار در سیستم آن را هنوز هم تعداد آنها را به عنوان داشتن ویروس.

این یافته های جدید در حال حاضر نشان می دهد که بیمارانی که بهبود می یابند دیگر عفونی است که می تواند خبر خوبی برای کشورهای که با توجه به بازگشایی و کاهش مستندات و محدودیت. البته این به این معنا نیست که مشکل حل شده است اما خبر خوب این است, همه یکسان است. در این میان ما شاهد چه شرکت هایی مانند مدرن در حال دیدن موفقیت در واکسن آزمایش های که در آن شرکت به نظر می رسد خوش است که یک واکسن می تواند در دسترس برای عموم در اوایل ژانویه 2021.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 و سلامت. منبع: بلومبرگ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن