منبع اصلی iOS 14 نشت ممکن است نشان داد

منبع اصلی iOS 14 نشت که منجر به متعدد امکانات بالقوه بودن ماه زودتر از انتظار می رود ممکن است کشف شده است. یک

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

منبع اصلی iOS 14 نشت که منجر به متعدد امکانات بالقوه بودن ماه زودتر از انتظار می رود ممکن است کشف شده است.

یک نسخه اولیه از iOS اپل 14 سیستم عامل گردش شده است برای سه ماه گذشته حداقل با توجه به یک گزارش از مادربرد.

سایت منابع امنیتی می گویند محققان و هکرها به دسترسی به کد منبع از فوریه – نزدیک به هشت ماه قبل از اپل قبل از برنامه ریزی برای راه اندازی نسل بعدی سیستم عامل به مصرف کنندگان است.

این گزارش می گوید: "کل این نسخه از این سیستم عامل به بیرون درز کرده" بوده است "به طور گسترده ای توزیع شده است." اجازه داده است که هکرها و محققان امنیتی به دنبال اوایل نقاط ضعف این گزارش می گوید.

با توجه به حداقل پنج, منابع, منبع نشت این است که یک توسعه دهنده آیفون در نسخه 11 که در حال اجرا در iOS 14 راه بازگشت در ماه دسامبر. این منابع می گویند که گوشی خریداری شد "از فروشندگان در چین برای هزاران دلار است."

مرتبط با: iOS 14 لیست علاقه مندی های

خریداران استخراج داخلی ساخت از iOS 14 و سپس توزیع آن در میان jailbreakers. تصور بر این است که منبع مختلف نشت از iOS 14 پدید آمده است که در نوبه خود از سال است. ما آموخته است که اپل بود توطئه over-ear headphones که این شرکت ممکن است برنامه ریزی برای ارائه بخش کوچک از برنامه های به نام کلیپ های بدون نیاز به آنها را دانلود کنید. آن را نیز به ما اشاره به پتانسیل گسترش به تناسب اندام ویدئوها از طریق iOS watchOS و tvOS اکوسیستم.

مادربرد خواسته یک کارشناس امنیت برای بررسی به بیرون درز کد. رایان داف گفت: "آن را می دهد بینش به رمزگشایی کپی از iOS سیستم فایل ماه قبل از انتشار پس از آن می تواند بسیار مفید باشد. آن را قبل از انتشار مقدار زیادی می تواند تغییر کند, اما آن را یک گنجینه ای از اطلاعات است. من نمی توانم بگویم این را آسان فرار از زندان و یا هر چیزی شبیه به این, اما آن را در راه کسب اطلاعات بیشتر در مورد آینده سیستم عامل iOS از ما تا به حال به طور معمول."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن