اپل شروع به پذیرش در فروشگاه تجارت فهم برای رایانه های مکینتاش

هفته گذشته گزارش شد که با شروع این هفته کاربران مک که به دنبال تجارت در theri کامپیوتر مک خواهد بود قادر به ان

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

هفته گذشته گزارش شد که با شروع این هفته کاربران مک که به دنبال تجارت در theri کامپیوتر مک خواهد بود قادر به انجام این کار در فروشگاه و در فرد. برای کسانی که مک آنها می خواهم به تجارت شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که اپل فروشگاه فیزیکی در حال حاضر خواهد شد پذیرش تجارت-ins.

تبلیغات

این کشف توسط بلومبرگ را Mark Gurman که در آن او را کشف تغییر جمله بندی مورد استفاده در اپل تجارت در وب سایت. پیش از این عبارت استفاده می شود گفت که مک تجارت-ins می تواند تنها به صورت آنلاین انجام می شود اما پس از تغییر کند تا منعکس کننده که تجارت-ins در حال حاضر پذیرفته شده در اپل فروشگاه به عنوان به خوبی.

با توجه به پشتیبانی از صفحه "بله اپل تجارت در برنامه در دسترس است apple.com و همچنین در تمام فروشگاه های خرده فروشی." همانطور که در پست قبلی ما این خواهد بود بسیار مفید برای کاربرانی که ترجیح می دهند که باید برای مقابله با بدون هیچ زحمتی از نیاز به ایمیل کامپیوتر خود را به اپل.

با توجه به این که برخی از کامپیوتر ها مانند نیکل و یا Mac Pro بسیار بزرگ از آن خواهد شد بسیار سخت به انجام این کار. حداقل اجازه می دهد تجارت قابل فهم انجام می شود در فروشگاه کاربران می توانند در راه رفتن و این روند بارها و انجام سریعتر. ما تصور می کنیم که این امر نیز احتمالا برای کمک به مشتریان را تشویق به خرید یک کامپیوتر جدید است.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره iMac, Mac, Pro, Macbook Air و Macbook Pro با.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن