بی حوصله ؟ سپس شما باید چک کردن بزرگ سیاه و سفید دیک جدید رادیو و تلویزیون خدمات

جدید ابزار جستجو نام برنامه اکسپلورر شامل آرشیو بیش از 200,000 نشان می دهد تلویزیون و رادیو برنامه های بی بی س

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

جدید ابزار جستجو نام برنامه اکسپلورر شامل آرشیو بیش از 200,000 نشان می دهد تلویزیون و رادیو برنامه های بی بی سی اعلام کرد بیش از آخر هفته.

بی بی سی جمع آوری کرده است تمام مطالب موجود در سراسر سیستم عامل های آن و گیر آن را به یکی از آسان به حرکت به محل. این شامل 213,704 رادیو و تلویزیون برنامه های از BBC برای تلفن های موبایل iPlayer بی بی سی و بی بی سی, اخبار بی بی سی ورزش و آب و هوا.

قابل توجه نشان می دهد رادیو و سری در دسترس از طریق برنامه اکسپلورر شامل زمان ما, قفسه کتاب, این Reith سخنرانی, شاهد, علم در عمل یک سیاره Histories و در شب باغ.

جستجو ابزار توسعه داده شد به عنوان بخشی از این پاسخ به کروناویروس گیر با پخش برنامه ریزی در باز کردن بیشتر از بایگانی در این منجر به بی بی سی سده در سال 2022.

ما به عنوان خوانده شده بررسی جدید BBC iPlayer

یکی از ویژگی های مفید است که شما حتی نمی نیاز به جستجو برای یک عنوان خاص برای یک مربوط برنامه به موسیقی پاپ. این ابزار اجازه می دهد تا شما را به جستجو برای نام ها و موضوعات با نتایج اعم از اخبار دیروز به محتوای دهه عمیق به بایگانی. یک جستجوی سریع برای Sandi Toksvig برای مثال خواهد سطح نه تنها هر قسمت چی در دسترس از طریق بی بی سی اما از دیگر برنامه های این مجری است که از جمله رادیو 4 زن ساعت 3 رادیو من کلاسیک مورد علاقه های شما و بی بی سی برای تلفن های موبایل پادکست رفتار جدول.

نیز وجود دارد که نزدیک به 600 قسمت از باغبان' سوال برای کسانی که برداشت سرگرمی در طول مستند. نه تنها که اما یک جستجوی سریع برای 'گوجه فرنگی' به ارمغان خواهد آورد تا پخت و پز نشان می دهد برنامه های در اصلاح ژنتیکی, تاریخچه گوجه فرنگی و هر قسمت از باغبان جهان است که ارائه می دهد مشاوره در مورد چگونه به رشد میوه.

ما به عنوان خوانده شده بررسی از دیزنی Plus

"برنامه اکسپلورر یک گنج برای هر کسی که با یک تو رفتگی در دیوار شور و شوق در مورد تقریبا هر چیزی و ارزشمند یادگیری غیررسمی ابزار" گفت BBC بایگانی سردبیر اجرایی پیتر کوبی, اسیایی.

"وجود دارد بیش از 200 ، 000 برنامه های در دسترس برای مردم به تماشای و یا گوش دادن و تا زمانی که در حال حاضر از آن دشوار است برای پیدا کردن دقیقا آنچه شما دنبال آن هستید. این ابزار همچنین باعث می شود آن را آسان برای پیدا کردن چیزهایی که شما نمی دانید که شما به دنبال – ارسال شما به پایین سوراخ خرگوش پس حس کنجکاوی خود را از طریق طیف گسترده ای از درخشان برنامه های مختلف از سراسر archive".

قطعا وجود دارد هرگز یک زمان بهتر برای بی بی سی به تمیز کردن آن بایگانی و همه را از آن cross-platform مطالب موجود در یکی از آسان به جستجو در محل. برنامه اکسپلورر راه اندازی امروز – بازدید از بی بی سی.co.انگلستان/programmeexplorer در حال حاضر آن را امتحان کنید برای خودتان.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن