جدید کروناویروس ردیابی نرم افزار برای ارائه 'Fitbit-style - مزایا و QR check-ins – گزارش

به یاد داشته باشید coronavirus تماس با ما-ردیابی برنامه ما قرار بود برای دسترسی به در حال حاضر ؟ خوب دولت است

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

به یاد داشته باشید coronavirus تماس با ما-ردیابی برنامه ما قرار بود برای دسترسی به در حال حاضر ؟ خوب دولت است که هنوز هم کار بر روی آن و گزارش برنامه ریزی برای وصله پینه کردن آن را یک بار دیگر.

یک اسکای نیوز گزارش می گوید که این آخرین برنامه ای برای این برنامه شامل "Fitbit-سبک" هشدار است که می تواند ارائه مزایای اضافی به مردم و همچنین به عنوان هشدار آنها ممکن است در معرض Covid-19.

استفاده از Fitbit-سبک هشدار است کمی گمراه کننده است چرا که این برنامه قصد ندارم به ورود تعداد گام و ضربان قلب و این نوع از چیزی. اما آن می تواند به ارائه هشدار در مورد چگونه بسیاری از مردم که کاربر را در تماس با آمد و زمان 'R' تعداد در منطقه محلی است.

این گزارش هشدار می تواند "مردم یادآوری کند که برنامه در حال کار است و با ارنج زدن آنها را به امن تر رفتار."

مرتبط: بهترین VPN 2020

NHSX سلامت خدمات نوآوری devision است گزارش بررسی کدهای QR است که می تواند قرار داده شده در خارج از کسب و کارهای کوچک است که کاربران را تشویق به ورود در. اگر وجود دارد شیوع مرتبط با کسب و کار است که این هشدار را تشویق بازدید کنندگان به خود شده است.

"ما متوجه شدیم شما بررسی می شود به Pret روز دیگر. شده است وجود دارد شیوع لطفا ماندن در داخل برای یک زن و شوهر از هفته" چگونه یک منبع توصیف ویژگی های جدید.

این گزارش تمایل به وصله پینه کردن تجربه است از اعتقاد بیشتر مردم می شود تمایل به اتخاذ انتخاب کردن در برنامه اگر وجود دارد بیشتر درک منافع شخصی. منبع توصیف آن را به عنوان جذاب به "" من "به جای "ما"".

ممکن است یک استراتژی برنده در نظر گرفتن وجود دارد مقدار زیادی از شک و تردید در اطراف تماس با ما-ردیابی نرم افزار تا حد زیادی با توجه به نگرانی های حریم خصوصی درگیر است. اما با ساخت آن را به یک ابزار است که کمک خواهد کرد که کاربر را در امان ماندن پس از آن وجود دارد ممکن است بیشتر مردم مایل به jump aboard.

طرح بستگی دارد که آیا آنها کلمات بیهوده و احمقانه با اپل و گوگل محدودیت در چه نرم افزار می توانید انجام دهید. اپل و گوگل ساخته شده است به پایان پلت فرم هر برنامه در حال حاضر خواهد شد بر ساخته شده است.

"شما نمی توانید با استفاده از امن-ورود کدهای QR به درایو تصویب" این منبع گفت. "اپل و گوگل می گویند که کد برخی از مفهوم محل است و بنابراین مجاز نیست."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن