گوگل صفحه 4a به تاخیر افتاد تا ماه ژوئن می تواند رها کردن با آندروید 11 بتا

گوگل صفحه 4a گوشی های هوشمند محدوده ممکن است رسیدن ماه آینده به جای انتظار می رود ممکن است آزادی با توجه به گز

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

گوگل صفحه 4a گوشی های هوشمند محدوده ممکن است رسیدن ماه آینده به جای انتظار می رود ممکن است آزادی با توجه به گزارش های جدید.

در این سال اواسط محدوده مطلب به طور گسترده ای انتظار می رود رونمایی در گوگل در حال حاضر-لغو I/O کنفرانس, اما به تازگی به بیرون درز اسناد و مدارک آن را نشان می دهد در حال حاضر نمی رسند تا ماه ژوئن.

وودافون آلمان در حال برنامه ریزی برای شروع به فروش این گوشی در ژوئن 5, قضاوت با اسناد جاسوسی با Caschys وبلاگ. این سایت قبلا پیش بینی شده در این شبکه آغاز خواهد شد ارائه تلفن در مارس 22, نشان می دهد وجود دارد در حال حاضر تاخیر در گوگل تا پایان (از طریق اندروید پلیس).

انتشار می تواند کراوات در با هم-تاخیر در راه اندازی آندروید 11 بتا عمومی برنامه است که در حال حاضر برنامه ریزی شده برای تاریخ 3 ژوئن پس از اینکه میله میله برای این ماه است. گوگل به تازگی نوشته شده یک تیزر برای این رویداد که presumable به ما یک میزبان از اطلاعات در مورد آندروید 11 ویژگی.

مرتبط با: آندروید 11 ویژگی های

آندروید 11 بتا راه اندازی نشان می دهد وعده داده است که "وجود دارد خواهید بود اخبار و به روز رسانی ها و اطلاعیه ها در اتصال کنترل و ایمنی و امنیت بهره وری, دسترسی, و یک دسته کامل از چیزهای دیگر ما آماده نیست به شما بگویم در مورد نشده است."

راوی که به نظر می رسد George Takei, و یا یک فرد انجام می دهند بسیار مناسب و معقول تصور George Takei, می گوید: "بیایید امیدوار باشیم که نمی نشت."

می تواند صفحه 4a بود که مسائل آنها آماده نیست به شما بگویم در مورد رتبهدهی نشده است ؟

ما در حال انتظار خود را فقط به یک صفحه 4a به معنی بدون XL نسخه. شایعات اخیر نشان می دهد آن را سنگ 5.8 اینچ صفحه نمایش با یک بدن پلی کربنات. که می تواند همراه با اواسط محدوده Qualcomm Snapdragon 730 چیپ ست 6GB RAM و 64 گیگابایت از ساخته شده است در ذخیره سازی. ما فقط در انتظار یک تک لنز 12 مگاپیکسلی دوربین اصلی رسیدگی به عکاسی وظایف اما به عنوان نسخه های قبلی از صفحه گوشی نشان داده اند یک سنسور است که هیچ مانعی برای بزرگ بزند.

گوگل هنوز به طور رسمی تایید صفحه 4a تلفن, اما از آن است که دقیقا آن را پنهان یا نه. هفته گذشته شرکت سخت افزاری رئیس Rick osterloh را بازتوییت کرد مسلما توییتی از یکی از گوشی های.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن