فیس بوک یکدست رسول با اینستاگرام DMs

فیس بوک صاحب چندین برنامه ارتباطی است. این شامل مسنجر, WhatsApp, و ما به طور مشخصی، اینستاگرام از طریق ویژگی پ

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399

فیس بوک صاحب چندین برنامه ارتباطی است. این شامل مسنجر, WhatsApp, و ما به طور مشخصی، اینستاگرام از طریق ویژگی پیام های مستقیم. همه آنها به خود وجود دارند، اما در سال ۲۰۱۹، پیشنهاد شد که فیس بوک تلاش می کند راهی برای متحد کردن آنها پیدا کند که کاربران می توانند پیام های متقابل را ارسال کنند.

تبلیغات

بنابر گزارشی از واگرا، به نظر می رسد که این اتفاق می تواند در حال حاضر بین اینستاگرام و مسنجر اتفاق بیافتد. بنابر این نشریه، چندین سردبیر خود در سراسر کشور (که نشان می دهد که ممکن است لزوماً مکان خاص نیست) یک صفحه نمایش به روز رسانی را دریافت کرده اند که اینستاگرام را باز کرده اند و آنها را در مورد یک «راه جدید برای پیام رسانی» در برنامه اطلاع می دهد.

•پس از به روز شدن، به نظر می رسد که آیکون DM در برنامه اینستاگرام با آرم مسنجر جایگزین شده است. با این حال ، به نظر می رسد آن را احتمالا می تواند یک آزمون اولیه از انواع زیرا در حال حاضر ، هنوز هم امکان پذیر نیست به پیام کاربران فیس بوک به طور مستقیم از اینستاگرام ، بنابراین معلوم نیست چه چیزی در این نقطه تغییر کرده است.

ممکن است که فیس بوک به سادگی زمینه را برای آن به کار بعد، اگر چه این واقعا نباید به عنوان یک شگفتی آمده است. ما مطمئن نیستیم که WhatsApp چه زمانی به ترکیب اضافه خواهد شد، اما شاید بعدا زمانی که WhatsApp چهره های چگونه به دستگاه های متعدد اجازه می دهد به استفاده از همان حساب آمده است.

در عمومی . •اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزارها، فیس بوک، اینستاگرام و مسنجر. منبع: همگرایی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن