آی فون تامین کننده نکات ممکن است در Q4 راه اندازی برای آی فون 12

اپل به طور معمول خود را اعلام جدید اپل در ماه سپتامبر. این بوده است که راه را برای چند سال گذشته اما این زمان

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

اپل به طور معمول خود را اعلام جدید اپل در ماه سپتامبر. این بوده است که راه را برای چند سال گذشته اما این زمان در اطراف ما در حال شنیدن شایعاتی که آیفون 12 در واقع می تواند کمی به تاخیر افتاد. تا کنون گزارش های تاخیر بیشتر شده است, شایعه, اما در حال حاضر به نظر می رسد که آنها می تواند درست باشد.

تبلیغات

دلیل این است که این تاخیر اشاره شد در یکی از اپل عمده تامین کنندگان Broadcom. به گزارش از بلومبرگ, Broadcom مدیر عامل شرکت Hock قهوهای مایل به زرد نشان داد که می تواند وجود داشته باشد "محصول عمده چرخه تاخیر" از یک "بزرگ آمریکای شمالی تلفن همراه" مشتری. این بود که نشان داد در طول این شرکت سود کنفرانس تلفنی هفته گذشته است.

در حالی که قهوهای مایل به زرد نمی کند به صراحت نام اپل است که آنها احتمالا قرارداد مجاز به انجام بلومبرگ اشاره می کند که قهوهای مایل به زرد معمولا اشاره به اپل در این شیوه به علاوه اپل شناخته شده است مشتری از Broadcom پس از آن احتمالا نیست که سخت به قرار دادن دو و دو با هم. به عنوان یک نتیجه از این تاخیر Broadcom نیز انتظار است که آن ضربت در بی سیم درآمد نیز خواهد شد تاخیر سه ماهه اضافی.

معلوم نیست که دقیقا در Q4 آیفون 12 راه اندازی خواهد شد اما ما از شنیدن شده است گزارش می دهد که ممکن است با تاخیر یا اکتبر یا نوامبر. پتانسیل دلایل تاخیر متفاوت هستند برخی از نشان می دهد که این می تواند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که باعث شده اپل عرضه زنجیره ای برای تعطیل کردن.

دلایل دیگر شامل است که با اقتصاد فعلی اپل نگران است که وجود دارد می تواند به کاهش در تقاضا برای جدید اپل و آنها به تأخیر انداختن آن را در امیدوار است که همه چیز می تواند بهتر بعد.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب