شما می توانید بازی Fallout 76 به صورت رایگان آخر این هفته در سراسر PS4, Xbox One و PC

Bethesda اعلام کرده است یک رایگان آخر هفته برای خرید اینترنتی 76 سراسر, PS4, Xbox One و PC به بازیکنان جدید فر

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

Bethesda اعلام کرده است یک رایگان آخر هفته برای خرید اینترنتی 76 سراسر, PS4, Xbox One و PC به بازیکنان جدید فرصت به نمونه عظیم Wastelanders به روز رسانی.

از مارس 14 تا 18 مه شما می توانید دانلود و شیرجه رفتن به آنلاین RPG بدون صرف یک پنی. همه از پیشرفت های ساخته شده در طول آزمایش رایگان را به بازی کامل اگر شما تصمیم به شیرجه رفتن بنابراین شما نمی خواهد از دست دادن هر چیزی از این به بعد آخر هفته به پایان می رسد.

صاحبان موجود نیز در برای درمان از آنجایی که این آخر هفته را پاداش همه طاق ساکنان با تجربه. درست در خرید اینترنتی 76 کاملا یک فرایند طولانی بنابراین کسانی که امید به پرش به بالا و چند سطح سازماندهی می تواند طولانی سخت کار کردن ، همه چیز به حالت عادی بازگشت هنگامی که آخر هفته است و بیش از آن ،

خرید اینترنتی 76 رفته از طریق یک دسته از تغییرات پس از آن راه اندازی اولیه در سال 2018 بود که در آن انتقادی panned برای آن underwhelming جهان حشره گیم پلی و عدم وجود جاذبه در مقایسه با تک بازیکن خود خواهر و برادر. پس از آن بهبود یافته است, مقدار زیادی, اگر چه برخی از خسته کننده niggles هنوز هم باقی می ماند.

Fallout 76

در اینجا گزیده ای از ما 3.5/5 نقد و بررسی: "این منطقه از غرب ویرجینیا در حال حاضر احساس می کند بیشتر زنده با افزایش مردم عمیق تر بده و بیشتر تمرکز خود را در محل در آن زندگی می کنند و تنفس و جهان است."

"اما بسیاری از مشکلات آن باقی می ماند و نمی شده است بهبود یافته با چنین اصلی گسترش است. تا کنون چند بازیکن اشغال هر جلسه ساخت چند نفره احساس می کنم مثل یک تنبل چاره اندیشی موقت به جای چیزی که تعریف تجربه است."

آن خواهد بود جالب برای دیدن چگونه خرید اینترنتی 76 همچنان به رشد در ماه های آینده با بتسدا اخیرا اعلام کرد 2020 نقشه راه که شامل رویدادهای جدید قدرت پردازش و غارت برای بازیکنان برای به دست آوردن بیش از تعداد انگشت شماری از ماه. برجسته است فصل جدید سیستم پیشرفت است که با هدف به تعمیرات اساسی فعلی چالش های سیستم.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن