JBL Xtreme 3 بلندگو قابل حمل دارای بهبود صدا و طراحی

JBL سه بلندگوی قابل حمل جدید را در Xtreme 3، Go 3 و Clip 4 معرفی کرده است که طرح های ارتقا یافته و ویژگی های ب

توسط POSHTIBANNEWS در 14 شهریور 1399

JBL سه بلندگوی قابل حمل جدید را در Xtreme 3، Go 3 و Clip 4 معرفی کرده است که طرح های ارتقا یافته و ویژگی های بهبود یافته را به وجود می آورد.

JBL اعلام کرده است سه نفر از بلندگوهای قابل حمل در Xtreme 3 (£ 280) ، برو 3 (£ 35) و کلیپ 4 (£ 50) ، که همه آنها با طراحی جسورانه و مجموعه ویژگی بهبود یافته است که شامل ضد آب و اتصالات USB - C می رسند.

مرتبط: بهترین بلندگوهای در فضای باز

عضلات Xtreme 3 از بلندگوی قابل حمل Xtreme 2, که ما به 4.5 ستاره به بازگشت در سال 2019. بلندگوی جدید با RRP سلف خود مطابقت دارد اما همراه با چهار راننده بهبود یافته و دو رادیاتور باس برای اجرای «صدای استریو غوطه ور بزرگتر» است. طراحی بیشتر چشم نواز با آرم بزرگتر و تسمه حمل ارتقاء یافته است.

با رتبه IP67 بیش از رتبه IPX7 Xtreme 2، بلندگوی جدید به طور کامل آب و ضد گرد و غبار است. 15 ساعت عمر باتری است، و باتری داخلی Xtreme 3 می تواند به عنوان یک پاوربانک برای آب تا دستگاه های متصل استفاده می شود. اتصال چند نقطه ای به دو دستگاه دیگر با پشتیبانی آن از بلوتوث 5.1 امکان پذیر است و در ویژگی PartyBoost، دو بلندگوی سازگار PartyBoost را می توان برای ایجاد صدای استریو متصل کرد، با امکان پیوند دادن "صدها سخنران سازگار با JBL PartyBoost" با هم. اگر شما که بسیاری از آن است.

بعدش "برو 3" ه. کوچکترین بلندگو در محدوده اعلام شده، آن را به جیب زدن و می آید در تعدادی از combos رنگ (شبیه به Wonderboom 2)، با حلقه یکپارچه خود را و آن را آسان به حمل در اطراف.

باتری پنج ساعت از یک شارژ است، با صدای JBL می گوید "غنی" است و ارائه "باس پانچ". بلوتوث 5.1 اتصال است و آن را نیز آب و ضد گرد و غبار بنابراین شما می توانید بلندگو را در هر کجا که دوست دارید بدون نیاز به نگرانی در مورد آن آسیب دیده است.

گرد کردن اعلام کلیپ 4 است، و آن را ورزش نگاه تازه بیش از کلیپ 3. بیضی به جای دایره ای در شکل، کلیپ 4 ویژگی های 10 ساعت باتری با رتبه IP67 (دوباره، آب و ضد گرد و غبار) برای افزایش شانس خود را برای زنده ماندن در شرایط آب و هوایی قابل تغییر است. کارابینیر ارتقا یافته است و این بلندگو را برای کسانی که دوست دارند سفر کنند و کوله پشتی کنند، مستعد می کند.

JBL Xtreme 3 (£ 280) و برو 3 (£ 35) در ماه اکتبر به فروش خواهد رفت ، در حالی که کلیپ 4 (£ 50) قرار است در ماه نوامبر راه اندازی شود.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن