چگونه به یک تصویر بر روی آی پد

بنابراین شما بوده ام پیمایش بر روی iPad خود را چیزی جالب در یکی از وب سایت های مورد علاقه خود را و می خواهید ب

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

بنابراین شما بوده ام پیمایش بر روی iPad خود را چیزی جالب در یکی از وب سایت های مورد علاقه خود را و می خواهید برای گرفتن یک تصویر سریع. ما راهنمای گام به گام به شما می گوید چگونه به یک تصویر بر روی آی پد – و خبر خوب این است, آن را بسیار ساده است.

تا حد زیادی به لطف ساده مینیمالیستی کنترل از یک آی پد (یا دیگر دستگاه های iOS) آن را مستقیم به جلو به گرفتن یک تصویر از یک مقاله تصویر و یا پست های رسانه های اجتماعی است که شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن.

چگونه به یک تصویر بر روی iPad خود را:

  • مطبوعات و نگه داشتن دکمه خواب/بیداری در کنار دستگاه
  • بلافاصله مطبوعات و انتشار این دکمه صفحه اصلی
  • شما خود را پیدا کنید تصویر در رول دوربین است که در داخل 'آلبوم' منطقه از عکس های خود را برنامه

مرتبط با: iOS 10 نکات و ترفندها

گرفتن تصاویر است راه دیگری را بیشتر از خود اپل قابلیت های. شما سپس می توانید وارد کردن تصاویر به برنامه های ایمیل و یا پیام به استفاده از آنها را و یا ارسال آنها را به دوستان و همکاران. گرفتن تصاویر چند ابزار کاربردی است که آسان به کارشناسی کارشناسی ارشد.

مطمئن شوید که به استفاده از عملکرد زوم مناسب قبل از فشار دادن دکمه و گرفتن عکس از صفحه نمایش. با استفاده از عملکرد زوم می توانید مطمئن شوید که شما تنها گرفتن این بخش از صفحه نمایش که شما می خواهید تصویر بدون هر گونه اطلاعات اضافی.

اگر شما به دنبال برای خرید و مشاوره در iPads ما را امتحان کنید بهترین iPads 2020 کوتاه-لیست. آن را به شما از طریق پیاده روی بهترین آی پد را برای هر هدف – این که آیا شما به دنبال ارزش های بزرگ و یا بالا مشخصات.

مرتبط: بهترین فن معاملات – با خنک کردن تخفیف در Evapolar و Dyson طرفداران

در زمان نوشتن ما معرفی آی پد 9.7 اینچ به عنوان بهترین ارزش اپل. 2018 ارائه نمی ترین بالا مشخصات تبلت اپل, ارائه, اما آن را در حال حاضر در دسترس برای حدود £319 – که کمتر از نیمی از قیمت برخی از iPad جدید مدل نرم افزار.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن