این برنامه می تواند نظارت بر بهداشت روانی با ردیابی اطلاعات خود را

ما wearables و نرم افزار می توانید پیگیری سلامت ما به یک رشته خاص مانند چگونه بسیاری از اقداماتی که ما کالری س

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

ما wearables و نرم افزار می توانید پیگیری سلامت ما به یک رشته خاص مانند چگونه بسیاری از اقداماتی که ما کالری سوخته و ضربان قلب و.... اما به لطف کار محققان در دانشگاه دالهوسی کانادا آنها را به ایجاد یک برنامه است که می تواند مسیر فرد سلامت روانی با نظارت بر تلفن خود را داده است.

تبلیغات

دوبله PROSIT, چگونه این کار این است که برنامه خود را پیگیری سلامت روان توسط به دنبال در راه شما استفاده از تلفن خود را. برای مثال در آن طول می کشد یک نگاه چقدر یک فرد می خوابد چگونه اغلب آنها در ورزش, پیام سیاهههای مربوط به زمان روی صفحه نمایش تنظیمات موسیقی و همچنین تاریخ تماس خود را. این مفهوم به دنبال در چگونه یک فرد با استفاده از تلفن خود را برای ارزیابی سلامت روانی نیست دقیقا ،

در واقع در گذشته محققان دریافته اند که با مرور یک کاربر Instagram profile آنها می توانید با استفاده از عکس های آپلود شده برای ارزیابی اینکه آیا یا نه یک فرد ممکن است افسردگی است. این است که با نگاه کردن به عکس ها و رنگ خود را انتخاب که در آن رنگ های خاص ممکن است نشان می دهد که یک فرد می تواند افسرده شود.

این برنامه است که قطعا نه تهاجمی اما آن می تواند مفید باشد برای کمک به متخصصان پزشکی بهتر خیاط خود روش درمان با توجه به بیمار و فعالیت های خود را.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره برنامه های بهداشت و حفظ حریم خصوصی. منبع: gizmodo



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن