مایکروسافت می افزاید: حفاظت در برابر پاسخ-تمام ایمیل طوفان برای تبادل کاربران

برخی از شما ممکن است به یاد بیاورید که در هفته گذشته مایکروسافت نورد از یک ویژگی برای کاربران iOS است که به کم

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399
برخی از شما ممکن است به یاد بیاورید که در هفته گذشته مایکروسافت نورد از یک ویژگی برای کاربران iOS است که به کمک آنها چشم پوشی ایمیل مکالمات. این بدان معنی است که اگر یک ایمیل به موضوع می شود بیش از حد حرف است و همه ضربه که "پاسخ به همه" را فشار دهید در گروه ایمیل آنها باید این گزینه فقط به چشم پوشی از آن برای جلوگیری از گرفتن اطلاعیه های غیر ضروری.
تبلیغات

در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد مایکروسافت در حال نورد مشابه اما شاید بیشتر افزایش یافته است که نسخه ای از آن به دفتر 365 Exchange کاربران است. لقب "پاسخ به همه طوفان حفاظت" اساسا این را ببینید, مایکروسافت, معرفی جدید حفاظت از ویژگی های است که به طور خودکار می تواند تشخیص دهد چه این شرکت خواستار "پاسخ به همه "طوفان" که در آن کاربران به خصوص در لیست توزیع و یا در شرکت های بزرگ ممکن است با استفاده از پاسخ همه ویژگی های در همان زمان.

به گفته مایکروسافت "هنگامی که یک پاسخ به همه ایمیل طوفان اتفاق می افتد در سازمان شما می توانید آن را مختل تداوم کسب و کار و در برخی موارد حتی دریچه گاز و بقیه را سازمان ایمیل برای یک دوره از زمان." آنها اضافه "که قابلیت تشخیص احتمال زیاد پاسخ همه طوفان در حال وقوع در یک بزرگ DL آن را به بلوک تلاش های بعدی برای پاسخ به همه این موضوع و بازگشت NDR به فرستنده. پاسخ تمام بلوک در محل باقی می ماند برای چند ساعت."

در حال حاضر مایکروسافت مجموعه ای از آستانه 10 پاسخ-alls به بیش از 5000 گیرندگان در 60 دقیقه, اما این شرکت می گوید که در طول زمان به عنوان آنها جمع آوری بازخورد از کاربران این می تواند بیشتر بهینه سازی و بهینه سازی شده است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت ، منبع: techcommunity.مایکروسافت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن