چگونه به بازی بازی های Hi-Res Audio موسیقی در آی فون خود را

چگونه به بازی بازی های Hi-Res Audio موسیقی در آی فون خود را: اتفاقا تلاش برای بازی Hi-Res audio بر روی آی فون

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

چگونه به بازی بازی های Hi-Res Audio موسیقی در آی فون خود را: اتفاقا تلاش برای بازی Hi-Res audio بر روی آی فون است که کمی از faff. خوشبختانه, یک راه برای گرفتن اطراف اپل بی میلی با سلام با توجه به پخش موسیقی است.

اگر شما عاشق موسیقی و صاحب آیفون شما را تا حدودی نا امید که اپل نشده ساخته شده آن را آسان برای گوش دادن به موسیقی در بالاترین کیفیت ممکن است حداقل نه از طریق موسیقی بومی خود را برنامه.

این مسئله بیشتر از یک نرم افزار مربوط به یکی. که بدان معنی است که وجود دارد یک راه برای دور زدن این محدودیت ها اما شما نیاز به برخی از تجهیزات اضافی برای انجام این کار.

چگونه به بازی بازی های Hi-Res Audio موسیقی در آی فون خود را

وجود دارد دو راه روشن پخش Hi-Res audio بر روی آی فون, اما اجازه دهید به سرعت از طریق راه هایی که شما می توانید.

شما می توانید آهنگ از طریق بلوتوث. اپل اپل پشتیبانی نمی کند aptX-HD. در واقع آنها به نظر نمی رسد به پشتیبانی از apt-X در هر شکل مطلوب AAC به جای. دوم, آیفون, پردازنده, DAC است که تنها در یک گفت و گو با گوشی های هوشمند, بلندگو, پس از آن نمی توانید ارسال های صوتی به دستگاه های خارجی.

اما داخلی DAC کنار می تواند توسط یک اتصال سیمی به یک جفت هدفون با رعد و برق-به-3.5 mm آداپتور. این در ابتدا به نظر می رسد مانند یک خبر خوب اما خروجی از طریق رعد و برق اتصال, است محدود به, 48kHz, که بدان معنی است که تمام اطلاعات در بیت بالاتر از نرخ خواهد بود downsampled و کیفیت کاهش می یابد.

راه حل این است که یک دیجیتال مبدل آنالوگ یا DAC. برخی از آنها به اندازه کافی کوچک به جا در جیب شما, اما برای کسانی که ترجیح می دهند بی سیم, گوش دادن آن چیزی است که از یک زیبا راه حل است. شما همچنین نیاز به اتصال DAC از طریق اپل رعد و برق-به-USB 3 دوربین آداپتور.

Audioquest را سنجاقک قرمز و یا سیاه و سفید کوچک هستند به اندازه کافی نمی تواند یک مزاحم در جیب شما. این همچنین بدان معنی است که هنگامی که جریان از خدمات موسیقی, موسیقی مانند آمازون موزیک HD Qobuz و جزر و مد شما قادر خواهید بود به گوش دادن به آنها را در کامل با کیفیت.

البته اگر شما جریان موسیقی برنامه بر روی آی فون پشتیبانی نمی کند FLAC و غیره مگر اینکه آن را re-encoded به ALAC. شما می توانید در صورت Hi-res موسیقی از 7digital, Qobuz و HighResAudio اما شما نیاز به یک برنامه جداگانه برای پخش موسیقی بر روی آی فون.

محبوب ترین برنامه برای این بورسی که رایگان است. وجود دارد یک گزینه حق بیمه در $4.99/ماه و $49.99/سال است که می افزاید: تنظیمات پیشرفته ذخیره سازی ابر و لیست پخش همگام سازی.

دانلود نرم افزار از iOS فروشگاه, اتصال آیفون به آیتونز (و یا اپل برنامه های موسیقی برای سیستم عامل Mac OS کاربران) و سر به ویژگی به اشتراک گذاری فایل در آیفون تنظیمات منطقه و آنها خواهید بود لیستی از برنامه های سازگار شما می توانید استفاده کنید برای انتقال Hi-Res فایل های صوتی.

همه شما باید انجام دهید این است کشیدن و رها کردن و مطبوعات انجام می شود. در حال حاضر شما باید قادر به بازی Hi-res audio بر روی آی فون خود را (فراموش نکنید که DAC) آیا آن را بر روی دستگاه و یا جریان از یک سرویس موسیقی.

چه Hi-Res Audio?

برای uninitiated و یا کسانی که نیاز به یک بیت از یک کارایی Hi-Res audio توسط هر دو فنی و دوره بازاریابی برای پخش صدا است که بالاتر از 16 بیت/44.1 کیلو هرتز یا بیشتر معمولا به عنوان سی دی با کیفیت. به منظور شنیدن این موسیقی در این سطح شما نیاز به سخت افزار قادر به انجام این کار است.

مرتبط با: چه Hi-Res Audio?

آی فون می توانید بازی بازی های MP3, AAC, WAV, ALAC و AIFF, اما آن را نمی توانید بازی بازی های بومی DSD و یا فایل های FLAC. اما همانطور که قبل از ذکر اخیر اپل قادر به پخش Hi-Res audio, آن طول می کشد کمی می دانم که چگونه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن