خواهد شد و طرفداران ورزش دریافت بازپرداخت خود را در تلویزیون صورتحساب ؟

اگر شما یکی از میلیون ها نفر از کابل یا streaming TV مشترکین شما به احتمال زیاد پرداخت شده برای مطالب ورزشی شم

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

اگر شما یکی از میلیون ها نفر از کابل یا streaming TV مشترکین شما به احتمال زیاد پرداخت شده برای مطالب ورزشی شما در حال گرفتن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

اگر چنین است, شما احتمالا تعجب در مورد — و یا شاید خواستار — برخی از پول خود را به عقب.

از بسکتبال هاکی و فوتبال به بازی بیس بال تقریبا هر ورزش محبوب محتوای تولید کننده در آمریکا تحت تاثیر قرار شده است با تعویق و لغو در طول سه ماه گذشته است. در این روند بسیاری از مصرف کنندگان پرداخت می شود برای برخی از مرتب کردن بر اساس مطالب ورزشی است که تحویل داده شده است به عنوان وعده داده شده.

تیم کلارک است برخی از طرفداران ورزش در کارکنان است که مانند بسیاری از شما باید مقرره سهام در مالی به دنبال پاسخ به این وضعیت پیچیده است.

ما به دنبال اطلاعات از برخی از کشور بالا کابل و ورزش جریان ارائه دهندگان محتوا برای کمک به شما را در درک آنچه که شما می توانید پیش بینی است.

به تلویزیون و جریان ارائه دهندگان ارائه جبران خسارت برای لغو ورزشی محتوا ؟

وجود دارد دو دسته از مطالب ورزشی شما ممکن است برای پرداخت و شانس خود را برای دیدن برخی از جبران خسارت برای لغو ممکن است بستگی دارد که چگونه شما به اشتراک.

شما به احتمال زیاد یا پرداخت برای مطالب ورزشی به عنوان بخشی از به طور کلی تلویزیون یا پخش زنده بسته و یا شما در حال پرداخت هزینه های اضافی برای بیمه ورزشی محتوا و خدمات است. بیایید نگاهی به سناریو برای هر دو:

منطقه ای و ملی ورزش های شبکه های موجود خود را با اشتراک تلویزیون

اگر شما در حال پرداخت به صورت منطقه ای شبکه های ورزشی به عنوان بخشی از جریان و یا کابل اشتراک شما بعید است برای دیدن هر گونه جبران خسارت.

چند دلیل وجود دارد که برای این, اما آن را می توان بهترین بود خلاصه با این توضیح: ارائه دهنده تلویزیون خود را گرفتن نیست چه آن را برای پرداخت یا نه. و آن را هنوز ارائه کانال های شما پرداخت می شود برای با اشتراک خود را.

بیایید شکستن مطالب ورزشی زنجیره غذایی برای درک بهتر جریان پول:

تبلیغات

  • حرفه ای ها و کالج ورزشی لیگ (NFL, NBA, و غیره.) خود صدا و سیما حقوق خود را به مسابقات.
  • منطقه ای و ملی ورزشی شبکه ESPN, Fox Sports, و غیره.) پرداخت آن لیگ برای حق پخش بازی های خود را.
  • کابل و جریان ارائه دهندگان (یوتیوب TV, Xfinity, و غیره.) پرداخت حقوق به کسانی که از شبکه های.
  • مشترکین گفت: ارائه دهندگان تلویزیون (که من و شما) و سپس پرداخت هزینه برای دسترسی به کسانی که ارائه دهندگان بنابراین ما می توانید شبکه های.

این مهم است که درک کنند چرا که در حالی که شما ممکن است نا امید با ارائه دهنده خدمات خود آنها در واقع یک مشتری در این فرایند به عنوان به خوبی.

شاید ظرف بنیانگذاران چارلی Ergen خلاصه تا موقعیت کابل و جریان ارائه دهندگان بهترین زمانی که او گذاشته مسئولیت در حوزه ورزش لیگ خود را در طول شرکت در گزارش درآمد در مه:

"این شروع می شود با لیگ. آیا آنها به نحوی اعتبارات به شبکه, به, ESPN, و شبکه, و غیره? و سپس آنها را اعتباری به ما ؟ و سپس ما آن را در عبور. وجود ندارد که آن را سخت به انجام است."

بسیاری از این لیگ در حال صدمه زدن به لحاظ مالی با توجه به عدم درآمد از طرفداران در می ایستد. پس از آن بعید به نظر می رسد که آنها را قادر به بازگشت پول به اندازه کافی به طوری که فرد مصرف کنندگان آن را ببینید بریزد پایین به آنها را در راه بازپرداخت و یا اعتباری.

بیمه ورزشی اشتراک مطالب

اگر شما در حال پرداخت پول برای یک جریان خدمات مانند MLB فوق العاده نوبت یا MLS مستقیم Kick شما احتمالا به طور کامل آگاه است که پول خود را رفته است نسبت به بازی هایی که ممکن است هرگز دریافت شده — حداقل در این فصل است.

لیگ اصلی بیس بال به عنوان مثال قرار بود برای شروع یک 162-بازی فصل در مارس 26. به نظر می رسد احتمال وجود دارد که تنها نیمی از این فصل خواهد شد و این که اگر لیگ و بازیکن می تواند در رسیدن به توافق برای بازگشت به بازی در ماه جولای.

از آنجا که این ورزش خاص اشتراک هستند که تنها برای پخش بازی ها شما در یک موقعیت بسیار بهتر است برای دریافت بازپرداخت برای بازی که اتفاق نمی افتد. و شما همچنین ممکن است قادر به لغو پرداخت در آینده برای این سرویس اگر شما با اعتماد به نفس هر بازی برگزار خواهد شد برای بقیه از این سال است.

AT&T و DIRECTV در حال حاضر متعهد به صدور اعتبارات و گسترش لغو دوره برای MLB و MLS بسته است.

ارائه دهندگان محتوا به نظر می رسد در یک الگوی برگزاری برای لیگ مانند NBA که مکث آن فصل به طور منظم در اواسط ماه مارس. ترین تیم NBA به اتمام بود حدود 80% از فصل که ترک تنها یک بخش کوچک از NBA League Pass بسته اشتراک حلق آویز در تعادل است.

اگر NBA تصمیم می گیرد به بازی بازی های باقی مانده در تاریخ بعد مشتریان را دریافت آنچه آنها پرداخت می شود. اگر نه آنها ممکن است به عنوان یک بخشی از بازپرداخت و یا اعتباری برای بازی که نیست هوا به عنوان برنامه ریزی شده.

چگونه کابل و جریان ارائه دهندگان پاسخ

از آنجا که بسیاری از کلارک خوانندگان در حال تجربه همان مطالب ورزشی مربوط به معضل ما تصمیم گرفتیم برای رسیدن به برخی از عمده ارائه دهندگان محتوا به صورت رسمی موضع در بازپرداخت.

تبلیغات

در اینجا آنچه ما در بر داشت:

زنجیر تلویزیون و دیش شبکه

وقتی پرسیده شد که به نظر برای این داستان زنجیر تلویزیون روابط عمومی تیم اشاره به بیانیه DISH Network co-founder چارلی Ergen ساخته شده است.

"ما جنگیدند واقعا سخت برای ما مصرف کنندگان است که آنها انعطاف پذیری بیشتر در چگونه آنها در واقع می توانید مشترک برای ما. بنابراین بسیاری از مشتریان ما مانند ورزشی منطقه ای ، آنها نیاز به منطقه ای ورزشی اگر آنها می توانند کمتر بسته که نمی تواند به منطقه ای ورزشی در آن است. بنابراین اگر منطقه ای ورزشی [شبکه] از دست دادن آنها می تواند به جمع و جور کردن آن و ما را که بسیار آسان برای انجام. دومین چیزی که می توانم بگویم این است که به حدی است که صاحبان محتوا اعتباری ما را منتقل می کند که به مصرف کنندگان است."

Ergen همچنین گفت که او را نمی بینم صورتحساب ماهانه رفتن به بالا یا پایین به عنوان یک نتیجه از این تغییر در مطالب ورزشی. او معتقد است که مسائل هم می تواند حل و فصل از طریق یک زمان اعتبار یا بیشتر تغییرات دائمی به محتوای تصمیم گیری.

Xfinity و Comcast

اگر شما یک Xfinity یا Comcast مشترک آن را برای تلفن های موبایل مانند شما را به ادامه بازی انتظار بازی در حالی که ورزش لیگ حرکت هر پتانسیل بازگشت به اقدام در این تابستان. اما خبر خوب این است که Xfinity به نظر می رسد باز به حداقل بخشی از بازپرداخت به مشتریانی که پرداخت کرده ام برای لیگ-محتوای خاص که لغو شد.

این Xfinity روابط عمومی تیم این بیانیه صادر شده به Clark.com:

"هر گونه تخفیف مشخص خواهد شد یک بار NBA, NHL و MLB اعلام اقدامات خود را برای فصول از جمله تعدادی از بازی های که برگزار خواهد شد و البته ما و شما از آن تخفیف و یا تنظیمات دیگر همراه به مشتریان ما است."

AT&T و DIRECTV

At&T در مه 26 COVID-19 روز رسانی ارائه برخی از خبر خوب برای MLB و MLS بسته مشترکین:

"با حرفه ای بیس بال و فوتبال فصل به تعویق افتاده و یا به حالت تعلیق مشتریان ما که مشترک به MLB فوق العاده نوبت و MLS مستقیم ضربه را دریافت اعتبارات برای هر پرداخت در حال حاضر ساخته شده نسبت به اشتراک خود را و ما به تعویق افتاد و در آینده اتهامات تا زمانی که ما یاد بگیرند که بیشتر از لیگ. ما نیز گسترش ما لغو سیاست برای هر دو محصول به طوری که مشتریان باید دو هفته از زمانی که فصل شروع می شود (و یا رزومه) به تصمیم می گیرید که آیا آنها مایل به لغو اشتراک خود را.

"ما همچنان به نظارت بر وضعیت از نزدیک و در تماس با برنامه نویسان و ورزشی لیگ به عنوان آنها برنامه ریزی گام های بعدی خود را. هر گونه تخفیف از ما دریافت خواهید کرد از برنامه نویسان و ورزشی لیگ ارائه خواهد شد به مشتریان ما است."

Hulu زنده تلویزیون و یوتیوب MLB.TV

ما خواسته از نظر از Hulu زنده یوتیوب تلویزیون و MLB آنلاین خدمات جریان MLB.TV. در این مقاله منتشر شد این خدمات تا به حال نه در پاسخ به سوالات ما. اگر آنها ما را مطمئن شوید که برای به روز رسانی ،

به عنوان یک مشتری پرداخت از هر دو یوتیوب تلویزیون و MLB.TV من می توانم تایید می کنند که من بدست نمی هر گونه غرامت و نه هیچ اذعان بالقوه جبران خسارت از هر سرویس.

پتانسیل نقطه اوج است که هنوز ماه به دور

در حالی که شرکت های کابل و جریان خدمات تلویزیون ممکن است به نفع شک برای چگونه آنها را به کار گرفته ایم چیزهایی که تا کنون آنها به احتمال زیاد نمی خواهد ببینید یک نگرش مشابه این سقوط.

چرا که فوتبال "شاه" برای اکثریت آمریکایی طرفداران ورزش.

تبلیغات

بسیاری از طرفداران فوتبال پیش پرداخت برای حق بیمه خدمات مانند NFL Sunday Ticket و NFL RedZone کانال. دیگران اشتراک فصلی به جریان خدمات تلویزیون در درجه اول برای دسترسی به منطقه ای و ملی ورزشی شبکه است که حمل و فوتبال حرفه ای بازی.

شده است وجود دارد زمان کافی برای توسعه بازی های هوشمند برنامه ریزی برای فصل فوتبال: عنوان این نوشته از آن هنوز در حال برنامه ریزی برای شروع پیش فصل بازی در ماه اوت و گسترش از طریق سوپر باول در ماه فوریه است.

عدم شارژ و حساب های اعتباری به درستی اگر coronavirus تغییر برنامه برای این حوادث بسیار سخت تر خواهد بود برای توجیه. راه این خدمات را اداره ورزش مشتریان در طول این زمان می تواند در دراز مدت تاثیر خود را در فرصت های درآمد.

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن