سونی به تعویق افتاد و این هفته PS5 رویداد گسترده در میان ما تظاهرات

سونی به تعویق افتاد و این هفته برنامه ریزی شده PS5, ویترین, رویداد با توجه به ادامه ناآرامی های مدنی بیش از خش

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

سونی به تعویق افتاد و این هفته برنامه ریزی شده PS5, ویترین, رویداد با توجه به ادامه ناآرامی های مدنی بیش از خشونت پلیس در ایالات متحده است.

آینده از بازی و رویداد ارائه شده اند ما در نگاه اول PS5 بازی و برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 4.

اما سونی می گوید در حال حاضر است و نه "زمان مناسب برای یک جشن" از آینده نسل بعدی از کنسول پلی استیشن. در یک پیام توییتر این شرکت می گوید که می خواهد "مهم تر صداها شنیده شود." آن است و نه برنامه ریزی یک تاریخ جدید برای این رویداد.

این شرکت نوشت: "ما تصمیم گرفته اند برای به تعویق انداختن پلی استیشن 5 رویداد برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 4. در حالی که ما درک علاقهمندان به بازی در سراسر جهان در حال هیجان زده برای دیدن PS5 بازی ما احساس نمی کند در حال حاضر است زمان برای جشن و در حال حاضر ما می خواهیم به عقب بایستد و اجازه می دهد مهم تر صداها شنیده شود."

مرتبط با: Sony PS5 – آخرین اخبار

سونی در حال برنامه ریزی برای جریان زندگی را در 4 ژوئن در 9pm زمان انگلستان. آن را به ما ارائه اولین نگاه به بازی جدید برای کنسول PS5 که راه اندازی خواهد شد در طول فصل تعطیلات در سال 2020 است. ما انتظار داشتند سونی به نمایش گذاشتن جدید اول و شخص ثالث عنوان برای کنسول نسل بعدی.

پلی استیشن مدیر عامل جیم رایان به تازگی از این رویداد گفت:: "ما فقط باید آمد تا با راه هایی برای برقراری ارتباط آنچه ما انجام می دهیم و سعی کنید و ایجاد همان سطح آدرنالین و هیجان buzz که ما با هزاران نفر از مردم در یک سالن در لس آنجلس. و انجام است که به نحوی از راه دور."

رایان در ادامه به تایید می کنند که "این بخشی از مجموعه ما را از PS5 به روز رسانی و مطمئن پس از هفته آینده ویترین ما هنوز بسیار برای به اشتراک گذاشتن با شما." پس حوادث بیشتر خواهد شد به احتمال زیاد در اجرا به انتشار.

در به تعویق انداختن این رویداد سونی است که با اشاره به مقیاس بزرگ تظاهرات پس از مرگ جورج فلوید یک آمریکایی آفریقایی تبار در حالی بازداشت توسط پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس. در مقیاس بزرگ تظاهرات در این شهر کشیده به عمده دیگر مراکز جمعیتی در سراسر کشور مانند آتلانتا و شیکاگو و لس آنجلس و نیویورک و میامی است.

سونی اقدام به شرح زیر گوگل نیز که لغو یک رویداد برای راه اندازی آندروید 11 بتا عمومی برای همین دلیل.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن