توییتر تست اجازه می دهد تا کاربران را انتخاب کنید که می تواند پاسخ به توییت های خود را

یکی از upsides به سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند توییتر این است که شما می توانید تقریبا هر کسی در سراسر جه

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

یکی از upsides به سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند توییتر این است که شما می توانید تقریبا هر کسی در سراسر جهان و ایجاد بحث و گفتگو با غریبه ها در اینترنت است. این واضح است که یک چیز خوب است اما این یک شمشیر دو لبه به دلیل آن را نیز بدان معنی است که آن برگ نوشته های باز به عضو شورای نظارت مدت و آزار و اذیت.

تبلیغات

اما خبر خوب این است که اگر شما با استفاده از توییتر و نه محدود است که می تواند پاسخ به پست های خود را بدون در واقع ساخت حساب خود را خصوصی شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که توییتر هم اکنون در حال تست کردن یک ابزار جدید است که در آن کاربران می توانید انتخاب کنید که به آنها اجازه خواهد داد که برای پاسخ به توییت های خود را و پست.

در این تست به کاربران داده می شود و گزینه های مانند "همه" است که به طور پیش فرض همراه با "مردم شما به دنبال" و همچنین "تنها افرادی که شما ذکر". بنابراین اگر شما در حال به tweeting در کسی که می خواهید فقط می خواهید برای دیدن پاسخ خود را و سپس گزینه دوم کمک خواهد کرد آن را آسان تر برای برش از طریق سر و صدا از مردم دیگر chiming, به خصوص اگر شما به tweeting در کسی محبوب و یا اگر آن را یک بحث برانگیز صدای جیر جیر.

اما, به عنوان, توییتر, یادداشت, این, هنوز هم اجازه می دهد مردم دیگر خود را به نمایش توییت پاسخ یا پاسخ آن را با یک نظر اما در غیر این صورت آن را برای کمک به نگه داشتن پاسخ, پاک کردن. توییتر ادعا می کند که در حال حاضر تنها یک گروه محدود از افراد انتخاب شده برای تست کردن این ویژگی های جدید اما اگر موفق باید آن را در نهایت پیدا کردن راه خود را به بیشتر مردم در آینده است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره توییتر. منبع: وبلاگ.توییتر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن