Zoom vs Google دیدار: چگونه نسخه رایگان مقایسه?

زوم برای همیشه خواهد بود در ارتباط با کروناویروس مستند داشتن منفجر شد و به آگاهی عمومی پس از معرفی اجتماعی فاص

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

زوم برای همیشه خواهد بود در ارتباط با کروناویروس مستند داشتن منفجر شد و به آگاهی عمومی پس از معرفی اجتماعی فاصله گرفته است. اما یک سری از اشتباه تبدیل شده و برخی از زوم کاربران دور بسیاری از آنها ممکن است در حال حاضر با توجه به توان گوگل دیدار که به تازگی معرفی رایگان ردیف برای خود مکالمه تصویری نیاز دارد.

در اینجا چگونه نسخه رایگان از زوم و دیدار با گوگل مقایسه کنید.

Zoom vs Google دیدار با محدودیت زمانی

تماس های ویدئویی از طریق گوگل ملاقات در حال حاضر به 24 ساعت زمان محدود هر چند که قطع خواهد شد را به 60 دقیقه از اکتبر 1.

زوم در ضمن تحمیل 40 دقیقه محدودیتی در برقراری تماس رایگان تصویری که بد نیست, اما می توان آن را آزار دهنده نیاز به قطع کردن و شروع دوباره اگر شما quizzing زمان برش های کوتاه.

Zoom vs Google دیدار با شرکت کنندگان

هر دو زوم و دیدار با گوگل اجازه می دهد تا شما را به نگه داشتن تماس ویدیویی گروهی تا 100 نفر است.

زوم اما شما اجازه می دهد تا به 49 نفر در روی صفحه نمایش خود را در یک بار در حالی که گوگل ملاقات شما اجازه می دهد تا 16 از آنها. چه چیزی برای شما مهم تر: مقدار یا اندازه تصویر بند انگشتی?

Zoom vs Google دیدار با امنیت

گوگل به طور خلاصه flirted با ایده خرید زوم با توجه به اطلاعات اما در مبارزات انتخاباتی خود را برای به چالش کشیدن آن برای تماس تصویری برتری آن صحبت شده تا گوگل دیدار با امنیت و حریم خصوصی اعتبار.

آن را دشوار است به صورت پیش فرض به ربودن ملاقات و تماس آن با استفاده از نشست شناسه که 25 کاراکتر و تنها اجازه می دهد تا مردم را به پیوستن به یک جلسه تا 15 دقیقه در پیشبرد موجب "کاهش پنجره که در آن یک حمله نیروی بی رحم حتی می توانید اقدام شود".

علاوه بر این هر کسی که تلاش می کند برای پیوستن به یک جلسه بدون دعوت شده به درخواست ورود.

بر خلاف زوم گوگل پاسخگویی تماس های رمزگذاری شده هستند. اما آنها در پایان به پایان رمزگذاری شده که به معنی وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد که محتوای خود را محافظت از خود گوگل.

امنیت و شفافیت از سوی دیگر نیست دقیقا شده زوم لبه تیز شمشیر است.

Zoombombing شده است به خصوص تند و زننده روند اما آن را نیز پدید آمده است که زوم کرده بود به دروغ ادعا شده است که زوم تصویری جلسات بودند پایان به پایان رمزگذاری شده و از نسخه های iOS از زوم برنامه یافت شده است ارسال داده های تحلیلی به Facebook بدون کاربران اجازه.

در اوایل ماه آوریل زوم ساخته شده یک تعهد برای پاک کردن تصویر خود و این شرکت پس از متوقف مخفیانه پارو اطلاعات کاربران را به Facebook, معرفی سخت تر جلسه کنترل به سعی کنید به دفع Zoombombers و متوقف دروغ ادعا end-to-end encryption.

Zoom vs Google دیدار با امکانات

طبعا هر دو گوگل دیدار و زوم رزرو خود را وسیع ترین مجموعه از ویژگی های برای مشتریان پرداخت اما رایگان کاربران هنوز هم می تواند امکان استفاده از زیر دستی امکانات:

دیدار با گوگل

زوم

اما یکی از بزرگترین مزیت های Google دیدار با بیش از زوم است که ادغام آن با دیگر محبوب گوگل محصولات. برای مثال شما می توانید به راحتی شروع به Google دیدار خواستار حق از تقویم گوگل و آن را امکان پذیر خواهد بود به انجام این کار به طور مستقیم از صندوق پستی جیمیل خود را به زودی بیش از حد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن