محققان استفاده از AI برای تولید مسابقات تنیس بسیار واقع بینانه

در این سال به دلیل ویروس کوروناویروس، مسابقات قهرمانی ویمبلدون برگزار نمی شود. این تعجب آور نیست که بسیاری از

توسط POSHTIBANNEWS در 25 مرداد 1399

در این سال به دلیل ویروس کوروناویروس، مسابقات قهرمانی ویمبلدون برگزار نمی شود. این تعجب آور نیست که بسیاری از رویدادهای ورزشی در انتظار قرار داده شده اند و یا به تعویق افتاده است, که از همه مهم تر المپیک توکیو 2020. اما اگر واقعا ً می خواستید یک بازی تنیس تماشا کنید چی؟ به لطف استفاده از AI، محققان موفق به ایجاد یک بازی بسیار واقع بینانه و تقریبا باورنکردنی از تنیس شده اند.

تبلیغات

محققان دانشگاه استنفورد با استفاده از یک پایگاه داده از فیلم های تحلیل شده، آموزش های خود را آموزش داده اند. با "تماشای" این فیلم ها، AI موفق به یادگیری و پیش بینی اینکه چگونه برخی از بازیکنان تنیس در شرایط مختلف حرکت یا واکنش نشان می دهند، و در نتیجه، محققان با هم قرار دادن یک ویدیو که نشان می داد جوانب مثبت تنیس در حال بازی در برابر یکدیگر.

با این حال ، هیچ یک از آن واقعی است که آنها با استفاده از هوش هوش بزرگ تولید شد ، اما مانند ما گفت ، آن را بسیار واقعی به نظر می رسد و اگر شما توجه بیش از حد پرداخت نمی شود ، می توان آن را به راحتی منتقل کردن به دنبال چیزی شبیه به واقعی. با استفاده از AI، محققان می تواند انواع مسابقات رویایی جوانب مثبت بازی در برابر یکدیگر ایجاد کنید.

یا مثل ویدئو بالا، یکی از محققین حتی پیشنهاد می کند که شما می توانید متخصصان تنیس را در برابر خود بازی کنید، که این عجیب و غریب است که تماشا کنید اما ما مطمئنیم که برخی از شما ممکن است تصور کنید که اگر راجر فدرر علیه خودش بالا می رفت چه می شد.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر درباره هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) و ورزش بخوانید. منبع: cs.stanford.edu



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن