جدید سونی ZH8 تلویزیون های 8K هستند (تقریبا) مقرون به صرفه توسط 8K استانداردهای

سونی نشان داده است قیمت آن ZH8 8K TV محدوده و آنها ارزان تر از شما ممکن است برای اولین بار می رود. به بیرون در

توسط POSHTIBANNEWS در 3 خرداد 1399

سونی نشان داده است قیمت آن ZH8 8K TV محدوده و آنها ارزان تر از شما ممکن است برای اولین بار می رود.

به بیرون درز قبلا در این هفته سونی ریخته لوبیا در قیمت گذاری و در دسترس بودن آن جدید ZH8 8K تلویزیون.

مرتبط با: همه سونی 8K OLED و تلویزیونهای Bravia برای سال 2020

KD-75ZH8 و KD-85ZH8 در قیمت £5,999 و £8,999 به ترتیب و در دسترس خواهد بود آمده است در اوایل ماه ژوئن است. کاهش کمتر است به آسانی آشکار با 85 اینچ نسخه است که تنها 1000 پوند ارزان تر از قیمت با شروع از 2019 KD-85ZG9.

75-نسخه اینچ است و قیمت رقابتی در مقابل LG 75NANO996 معادل (£5,499) و هزینه های کمتر از گل سرسبد سامسونگ 75 اینچ Q950TS 8K TV (£7,999). اگر شما در حال Mr کیف پول, 2019 را KD-98ZG9 است که هنوز هم در دسترس برای عظیم £84,999.

این موضوع پس از 8K را آغاز همواره یکی از قیمت. برای بسیاری از مردم 8K شده است یک ذره دور در افق از نظر قیمت. این ZH8 قیمت نمی خواهد به شدت تغییر است اما همچنان یک روند نزولی برای قیمت جدید تلویزیون های فن آوری است.

اما کمتر در مورد قیمت و اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در آن می توانید انجام دهید. این ZH8 با استفاده از سونی بهترین در کلاس X1 تصویر نهایی پردازنده به صورت دقیق تر و واضح تر تصویر با کیفیت. محتوا در 2K و 4K در حال upscaled به نزدیکی با کیفیت 8K توسط 8K X-Reality PRO فن آوری است. Dolby Vision و Atmos پشتیبانی می شوند برای افزایش تصویر و صدا.

مرتبط: بهترین تلویزیون های 8K

همانطور که با همه از سونی بالا-خط تلویزیون های LED این ZH8 امکانات کامل آرایه های محلی کاهنده و تقویت فن آوری است. گنجاندن FALD جدا تلویزیون پنل به مناطق به طور مستقل روشن Led برای اطمینان از نور مناطق یک تصویر هستند که دقیقا و قسمت های تیره تر هستند به عنوان تیره آنها نیاز بود. تقویت تکنولوژی نیز در دسترس در XH90 4K TV توازن نور خروجی در سراسر صفحه نمایش برای بهبود کنتراست.

به صورت صوتی از ZH8 می آید با سونی صوتی چند سیستم صوتی که ویژگی های ارتعاشی قاب تویتر. این بلندگو با استفاده از مستقل آمپر به دقت مدیریت صدا در بالا تن مناطق به صورت واقعی تر عملکرد.

این ZH8 8K پشتیبانی خواهد کرد 60fps و 4K 120fps, HFR برای نسل بعدی کنسول های بازی و همچنین به عنوان یک پاسخ سریع زمان برای کاهش تاخیر. این تلویزیون همچنین می آید با یک جدید دارای نور پس زمینه کنترل از راه دور و ایستاده می تواند واقع در دو موقعیت در مورد (عظیم) تلویزیون نیاز به جایگزین کوچکتر رک.

ویژگی های دیگر عبارتند از Netflix کالیبره حالت پشتیبانی برای IMAX افزایش یافته و سونی محیط بهینه سازی بهینه سازی کیفیت تصویر تنظیم روشنایی تصویر را با توجه به میزان نور در محیط زیست است. آن را نیز می تواند تشخیص اشیاء در اتاق و لحن صدا به صورت کمتر در معرض خطر عملکرد صوتی. همانطور که سونی پشتیبانی از Android TV سیستم عامل, شما همچنین می توانید ساخته شده است در Chromecast گوگل دستیار و دسترسی به فروشگاه Google Play. الکسا پشتیبانی ممکن است از طریق بلندگوی خارجی.

این ZH8 در دسترس است در اوایل ماه ژوئن است. قیمت برای مدل های:

ZH8

  • KD-75ZH8 – £5,999
  • KD-85ZH8 – £8,999

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن