سامسونگ پرداخت کارت یک اپل کارت رقیب با یک پیچ و تاب و منحصر به فرد به انگلستان

سامسونگ در حال راه اندازی یک جدید دیجیتال کارت اعتباری در انگلستان است که این شرکت توصیف به عنوان یک درست کیف

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

سامسونگ در حال راه اندازی یک جدید دیجیتال کارت اعتباری در انگلستان است که این شرکت توصیف به عنوان یک درست کیف پول دیجیتال.

سامسونگ کارت پرداخت می توان به پرداخت بدون تماس بلکه با هدف تراز همه کاربران کارت های بانکی و کارت های وفاداری در زیر یک سقف است.

مسترکارت مبتنی بر راه حل های طراحی شده توسط منحنی است که هل دادن این ایده از ترکیب همه کاربران کارت و حساب به یک کارت هوشمند با رابط برنامه.

منحنی شامل سود هزینه-استفاده رایگان در خارج از کشور و cashback از تعدادی از خرده فروشان بریتانیا و امثال آمازون بارگذاری و Netflix بکشد. نیز وجود دارد یک شسته و رفته سفر در زمان از ویژگی های است که اجازه می دهد تا کاربران را به حرکت یک خرید به یک کارت تا دو هفته پس از خرید ساخته شده است.

بنابراین این به نظر می رسد مانند آن را می تواند یک راه حل عالی برای کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ در انگلستان و پاسخ به پرتاب موفقیت آمیز اپل کارت – البته با یک مفهوم متفاوت است.

مرتبط: بهترین گوشی اندروید سال 2020

سامسونگ می گوید آن را در آینده بعد از این سال و نه آشکار تمام جزئیات در حال حاضر, بنابراین ما ممکن است پیدا کردن اطلاعات بیشتر در این ماه آمده است. در حال حاضر ما می دانیم که برای مطمئن شوید که آن را باید به کاربران اجازه می دهد به طور قابل توجهی باریک کردن فیزیکی خود را در کیف پول خود را و شاید حتی آنها را در خانه.

"ما خوشحال به اعلام این همکاری جدید با منحنی با هم در آینده به ارائه راه حل پرداخت برای سامسونگ مشتریان خواهد شد که در دسترس از طریق سامسونگ پرداخت بعد از این سال" گفت: Conor سوراخ, شرکت, معاون رئیس جمهور, Samsung UK & Ireland.

"در سامسونگ مشتریان خود را در قلب همه چیز را ما انجام می دهیم به همین دلیل است که ما در تلاش برای ایجاد بهترین, تکنولوژی, خدمات و راه حل های. سامسونگ پرداخت کارت طراحی شده توسط منحنی به ما اجازه خواهد داد به گسترش Samsung Pay ارائه به مشتریان وفادار و حتی بیشتر مزایا و پاداش از همیشه قبل از."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن