بهترین کنترل کننده های بازی: 5 عالی پد برای eSports و کلی لودگی

به دنبال انتخاب کنید تا یک بازی جدید برای کنترل کوچ co-op و یا جایگزینی پد پس از کمی overzealous خشم ناشی از ح

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

به دنبال انتخاب کنید تا یک بازی جدید برای کنترل کوچ co-op و یا جایگزینی پد پس از کمی overzealous خشم ناشی از حادثه اما هنوز مطمئن شوید که برای به دست آوردن ؟

شما به تنهایی نیست. پس از esports شد چیز زیادی از حق بیمه شخص ثالث پد از امثال Razer و Astro شده اند هدف قرار دادن صحنه ارائه ویژگی های سفارشی و سوئیچ از شما می توانید یک چوب در لرزش. این شامل همه چیز از دکمه های اضافی برای تنظیم RGB روشنایی و اتصالات کلید کامل برای یک قرار دادی تجربه بازی.

برای خریداران در بودجه وجود دارد و همچنین تعداد زیادی از مقرون به صرفه PS4 و Xbox One کنترل در آمازون و eBay که بر روی کاغذ نگاه همه اما یکسان به رسمی خود را خواهر و برادر اما هزینه نصف قیمت. شما همیشه نمی توانید انتظار همان سطح از کیفیت ،

در حالی که فوق العاده انتخاب خوش است می توانید آن را دانستن است که کنترل کمی روی حیله و تزویر. انتخاب اشتباه نیز می تواند یک اشتباه پرهزینه با بسیاری از حق بیمه پد خرده فروشی برای نزدیک به 200 پوند. پایان پایین نیز یک محل خطرناک با بسیاری از "مقرون به صرفه" گزینه های ارائه وحشتناک تجربه بازی با تشکر از sub-par سوئیچ فقیر و کیفیت ساخت.

در اینجا به مطمئن شوید که شما نمی افتد به هر دام ما ایجاد این راهنمای جزئیات بهترین بازی در کنترل ما بررسی کرده ایم برای ایکس باکس, پلی استیشن و کامپیوتر.

1. Sony DualShock 4

بهترین برای طرفداران سونی

مزایا:

  • طراحی ارگونومیک
  • یکپارچه حرکت و کنترل های صفحه لمسی

منفی:

  • ویژگی های پیشرفته کار نمی کند بر روی کامپیوتر

این DualShock 4 یکی از بهترین بازی بی سیم, کنترل, شما می توانید خرید به خصوص برای هر کسی که با دست های کوچک است که در تلاش برای قرار دادن آنها رقم در اطراف دلپذیری ایکس باکس پد. داشتن آنالوگ میله های مجاور به یکدیگر است یکی دیگر از مزایای برای بسیاری از, در حالی که تمام دکمه ها و محرک های ارائه سفر فوق العاده و بازخورد.

سونی نیز lavished آخرین DualShock با مقدار زیادی از ویژگی های از جمله سنسورهای حرکتی یکپارچه و سخنران در هیئت مدیره پد لمسی. اما در حالی که آنها را منحصر به فرد و مفید تعامل آنها متاسفانه تنها پشتیبانی شده توسط یک تعداد انگشت شماری از اول عناوین PlayStation ساخت آنها اتلاف فضا برای هر کسی که با استفاده از آن با یک بازی PC مگر در مواردی که شما مایل به سفارشی همه چیز به خودتان.

وجود دارد چند مسائل با DualShock 4 هر چند به خصوص کوتاه عمر باتری. شما می توانید آن را از طریق microUSB شارژ, کابل, اما هنوز هم مشکل ساز برای کسانی که نشستن به دور از کنسول و یا PC. نور نوار در پشت کنترلر نیز می تواند درد در هنگام بازی در تاریکی.

سونی اجازه می دهد تا شما را به کم نور این نور اما شما bizarrely قادر به آن را خاموش. با وجود آن نقص های DualShock 4 باقی مانده فوق العاده کنترل که مطلب اصول اولیه. این که آیا آن خواهد بود پد خود را انتخاب واقعا بستگی به اندازه دست و راحتی.

ما به عنوان خوانده شده DualShock 4 نقد و بررسی

Xbox One Wireless Controller

2. Xbox One Controller

بهترین همه طفیلی

مزایا:

  • به خوبی ساخته شده
  • حمایت جهانی در اکثر عناوین PC
  • طراحی ارگونومیک

منفی:

  • با استفاده از فیزیکی باتری
  • سوئیچ نیست بهترین

ایکس باکس یکی پد بستنی وانیلی بازی لوازم جانبی. این یکی از رایج ترین شما در اکثر PC و همچنین Xbox پارسه' دست به دلیل کیفیت ساخت خوب جهانی پشتیبانی از طرح بندی دکمه و قابل اعتماد بلوتوث و یا اختصاصی (با دانگل) اتصال بی سیم.

این نیز ارائه می دهد عملکرد قابل اعتماد است که شما دیدار با 99% به طور منظم پارسه نیاز های قوی کیفیت ساخت که شما برای زنده ماندن گاه به گاه خشم پرتاب.

یکی از جنبه های منفی است که Xbox One Controller ویژگی های اساسی غشاء سوئیچ بر روی آن کلید که نیست در هر نقطه در نزدیکی به عنوان واکنشی یا لمسی به عنوان آنهایی که شما در پیدا کردن حتی نسبتا گران تر شخص ثالث کنترل است.

این واقعیت آن را هنوز هم با استفاده از فیزیکی باتری های خارج از جعبه نیز یک دلخوری است که می تواند تا سطح شیب دار آن هزینه های عملیاتی بلند مدت. توصیه می کنیم هر بازی خرید آن را با یک بسته باتری قابل شارژ به عنوان یک نتیجه.

ما به عنوان خوانده شده, Xbox One Controller, نقد و بررسی

3. Razer Raiju مسابقات

بهترین ها برای غنچه های رقابتی پارسه

مزایا:

  • کیفیت ساخت خوب
  • بصری سفارشی سازی نرم افزار
  • ورودی اضافی برای برخی از ژانرهای
  • عالی سیمی عملکرد

منفی:

  • عملکرد بی سیم می تواند بهتر
  • گران

اگر شما به دنبال برای رفتن به esports یا جدی در هنگام بازی آنلاین و سپس Razer Raiju مسابقات بزرگ است نقطه ورود به ردیف بالا از بازی پد. سهام آن مشترک DNA با Razer گران تر Raiju نهایی پارسه ارائه انواع نرم افزار-ویژگی های سطح.

این شامل اضافی قابل برنامه ریزی ورودی به علاوه بسیار خوب سوئیچ است که به شما اجازه تغییر اصلی باعث' تحریک نقطه. اگر که نیست به اندازه کافی شما را وسوسه Razer استفاده کرده است سفارشی سوئیچ کنترل کننده صورت, دکمه, دادن به آنها بسیار بیشتر لمسی واکنشی احساس از اساسی PS4 و ایکس باکس یکی از لنت ها است.

تنها این است که بر خلاف نهایی پد اجازه نمی دهد شما مبادله thumbsticks یا D-پد و اتصال بی سیم بلوتوث می تواند مستعد ابتلا به تاخیر بر روی PC. هر چند با توجه به بازار هدف که تمایل به نفع اتصالات سیمی این مسائل بیش از بخشایش.

ما به عنوان خوانده شده Razer Raiju مسابقات نقد و بررسی

Astro C40

بهترین eSports کنترل

مزایا:

  • سطح فوق العاده از سفارشی سازی
  • راحت و ارگونومیک
  • پایدار اتصال بی سیم
  • عمر باتری بزرگ

منفی:

  • نرم افزار می تواند حشره دار
  • بسیار بسیار گران قیمت

اگر customisability است که بزرگترین اولویت سپس Astro C40 است کنترل کننده بازی برای شما. و همچنین به شما اجازه مبادله thumbsticks و D-Pad آن را نیز اجازه می دهد تا شما را به تغییر موقعیت خود را. این به این معنی آن را تنها کنترل کننده است که می تواند مجموعه ای به آینه هر دو کنسول PS4 و Xbox کنترل' thumbstick موقعیت.

در بالا از آن شما می توانید تمام قدرت پردازش انتظار جدی esports کنترل. این شامل اضافی قابل برنامه ریزی باعث و شانه دکمه بر روی پد را به بالا و عقب به علاوه بهبود سفارشی سوئیچ ها به کمک کنترل کننده به طور کلی بیشتر پاسخگو. سوئیچ برای تنظیم اصلی باعث' تحریک نقطه نیز ظاهر گرد کردن Astro C40 عالی مجموعه ای از ویژگی های.

اتصال بی سیم نهایی باد است که باعث می شود Astro C40 کمی بهتر انتخاب بیش از آن Razer Raiju نهایی رقابت است. بر خلاف Raiju که متکی بر بلوتوث 5.0, Astro C40 می آید با یک اختصاصی 2.4 هرتز دانگل. آن را ارائه می دهد اساسا بهتر پوشیدگی رایگان بی سیم اتصال به کامپیوتر از نهایی به عنوان یک نتیجه, کسب درآمد از آن محل به عنوان این لیست بهترین حق بیمه eSports پد.

ما به عنوان خوانده شده Astro C40 نقد و بررسی

5. بخار کنترل کننده

بهترین بازی های استراتژی

مزایا:

  • Touchpads اضافه کردن یک بعد جدید
  • قادر به بازی بازی های استراتژی
  • جامد دکمه ها و آنالوگ چوب

منفی:

  • نه به عنوان دقیق به عنوان یک ماوس و صفحه کلید
  • خسته کننده در طول بازی نانامی به بازی
  • دکمه های کوچک

بخار کنترل گرفتن کمی طولانی در دندان, اما آن باقی مانده است یکی از جالب ترین گزینه های بازار است. این به دلیل آن است که غیر معمول دکمه طرح که جایگزین D-پد و راست thumbstick با صفحه لمسی ورودی. چنین راه اندازی باعث می شود آن را احساس و نگاه مانند یک خانه نیمه راه بین به طور منظم کنترل و موس و صفحه کلید.

ما در حال رفتن به دروغ, راه اندازی طول می کشد بسیاری از مورد استفاده قرار گرفتن و حتی زمانی که شما عملکرد آن نیست تا به انفیه برای رقابتی بازی آنلاین. اما آن را نیز باعث می شود آن را یکی از بهترین gamepads برای استراتژی و RPG تاکتیکی عناوین. هر چند این بازی ها در نظر فروتن به طور کلی بهترین تجربه را با یک موس و صفحه کلید اگر شما مشتاق سالن پرنیان که می خواهد به تجربه آنها را در یک بازی پد و سپس بخار کنترل کننده است که بهترین خود را اگر نه تنها گزینه است.

این هم یکی از انعطاف پذیر ترین در بازار با بخار آب ساخته شده و آن را سریع و آسان به سفارشی پد این ورودی در یک بازی توسط بازی بر اساس. جامعه نیز دارای یک کتابخانه گسترده ای از تنظیمات برای PC بازی که نمی آیند با کنترل بومی حمایت است که یک جایزه خوب شما را پیدا خواهد کرد در بسیاری دیگر از پد.

ما به عنوان خوانده شده Steam Controller review

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن