Gmail می شود یک طراحی مجدد

جیمیل گوگل رابط کاربری واقعا که تغییر زیادی در طول سال. آن UI قرار گرفته است برخی از طراحی دوباره آن را مدرن ت

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

جیمیل گوگل رابط کاربری واقعا که تغییر زیادی در طول سال. آن UI قرار گرفته است برخی از طراحی دوباره آن را مدرن تر, اما برای اکثر, آن است که هنوز هم تا حد زیادی یکسان است. این لزوما چیز بدی است آن را به عنوان یک رابط آشنا, اما این بدان معنا نیست که نمی توان آن را بر بهبود یافته است.

تبلیغات

گوگل اعلام کرده است یک طراحی جدید برای جیمیل است که آنها خواستار یک "خانه بهتر برای کار". برای بیشتر قسمت ها در Gmail نگاه همان باقی خواهد ماند اما گوگل می خواهد یکپارچه سازی بیشتر ابزارهای ارتباطی به آن مانند تصویری چت, چت, فایل های, وظایف, به طوری که کاربر قادر خواهد بود برای دسترسی به تمام از این ابزار به راحتی و در عرض Gmail خود را.

به گفته گوگل "ما همچنین بهبود ویژگی های همکاری در چت روم با اضافه کردن فایل به اشتراک گذاشته شده و وظایف ساخت اتاق یک راه حل بهتر برای دراز مدت پروژه های. با دسترسی سریع به اشتراک گذاشته چت, اسناد مهم و به-dos در یک مکان آن را آسان تر برای همه در یک گروه به ماندن در همان صفحه. به علاوه, چت به شما اجازه ایجاد اتاق است که شامل افراد خارج از شرکت مانند پیمانکاران یا مشاوران بنابراین شما می تواند نه تنها cross-functional بلکه متقابل سازمانی."

که می شود گفت قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده, توجه داشته باشید که این تغییرات تنها در دسترس خواهد بود به G Suite کاربران در حال حاضر. ما مطمئن هستیم که آن را به پیدا کردن راه خود را به کاربران به طور منظم, اما این می تواند یک به روز رسانی ارزش به دنبال.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره GMail و Google. منبع: ابر.گوگل



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن