نظر: Tech دموی نمی گیرید موفقیت PS5 و Xbox سری X exclusives خواهد

این نشان از Unreal Engine 5 توسط بازی حماسه یاد می شود به عنوان یک لحظه نقطه عطفی در سال به آمده است. آن زمانی

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

این نشان از Unreal Engine 5 توسط بازی حماسه یاد می شود به عنوان یک لحظه نقطه عطفی در سال به آمده است. آن زمانی که میلیون ها نفر از مردم را دیدم آنچه که نسل بعدی از تکنولوژی گرافیک خواهد بود قادر به, چگونه توسعه دهندگان خواهد شد یاد بگیرند که برای ایجاد بزرگتر, بیشتر بلند پروازانه جهان بدون گذشته محدودیت هایی که یک بار برگزار می شود ،

آن را غیر قابل انکار و خیره کننده و در عین حال نتواند به تعریف دقیقا همان چیزی است که انتظار می رود از PS5 و Xbox سری X در واقع بینانه نظر. این magnum opus بصری پتانسیل بسیار شبیه به تعدادی از ویژگی های تظاهرات در سال از بین رفته است. تاثیر واقعی از Unreal Engine 5 نخواهد بود احساس برای سال آمده و با کنسول های ورود به صرف ماه ما نیاز به چیزی بیشتر relatable واقعا به این نسل رو به جلو است.

این موفقیت واقعی از PS5 و Xbox سری X و چگونه طرفداران را به آنها باز ماه مشخص خواهد شد تعدادی از عوامل با بازی منحصر به فرد نشسته در خط مقدم. جدید کنسول ها در حال سرمایه گذاری گران و آنها نیاز به ارائه تجربیات شما نمی توانید پیدا کنید هر جای دیگری برای توجیه خرید. که یا ما را بهبود بخشد موجود در کتابخانه ها توسط یک مقدار قابل توجهی كه ارتقاء احساس می کند مانند تصمیم گیری آسان است.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

در زمان نوشتن ما فقط دیده می شود عناوین منحصر به فرد برای آینده کنسول ها در قالب لذیذ تریلر CG. در سونی مورد دیده ایم هیچ چیز در همه. فیلم مثل این است که همه به خوبی و خوب است و من پیدا کردم خودم تملق گوی بیش از هاله بی نهایت بیشتر از بسیاری از, اما متاسفانه نه نماینده از آنچه خواهیم دید که هنگامی که کنترل کننده است که در نهایت در دست ما است. این لحظات چه تعریف خواهد شد نسل بعدی کنسول ها.

از موتور Unreal 5 نسخه ی نمایشی مثبت زرق و برق دار و به نمایندگی از چیزی است که ما در نهایت خواهید بود بازی را برای خودمان هنگامی که توسعه دهندگان باید سال ها وقت صرف سرهم بند با مجموعه ای از ابزار است. آن را نیز قانون تشکیل این دنیای مجازی بسیار ساده تر موارد فوق برخی از زمان مصرف و شیوه های تبدیل شده اند که امری عادی در صنعت. اما آنچه در مورد بعد از چند ماه ؟ UE5 نیست راه اندازی شده تا 2021 و تنها بخش کوچکی از تصویر بزرگتر.

اینکه آیا یا نه من تصمیم به انتخاب کنید تا یک کنسول در راه اندازی خواهد شد تا حد زیادی گرفت منحصر به فرد آن در کتابخانه. مایکروسافت در حال حاضر تایید کرد که Xbox سری X خواهد بود فوق سنتی انحصاری برای یک زن و شوهر از سال به جای امید بستن به اطمینان حاصل شود که همه از آن سیستم عامل از جمله Xbox One نخواهد بود پشت سر گذاشت. این قابل تحسین است اما ما امیدواریم که آن را به عقب ندارد امثال هاله بی نهایت و Hellblade 2 از پتانسیل کامل خود را.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

انگشتان عبور, اما اگر بازیکنان می دانند که آنها می توانید بازی بازی های بزرگ عناوین خود را در سخت افزار موجود آنها ممکن است منصرف از به روز رسانی. PS5 نمی خواهد که این مشکل با سونی در حال حاضر تایید که آن کنسول جدید راه اندازی خواهد شد با بازی های است که نمی خواهد در دسترس در هر نقطه دیگری است. Demon's Souls بازسازی و افق صفر سحر 2 در میان برخی از شایعه hitters بزرگ اگر چه هیچ چیز اعلام نشده است. یک بار دیگر ما باید برای دیدن این بازی در عمل قبل از پین در نهایت قطره.

با هر نوع شانس در ماه های آینده خواهد بود مماس با عمده نشان می دهد که در نهایت قرار دادن PS5 و Xbox سری X به چشم انداز, پس در حال حاضر بیش از حد بسیاری از اطلاعیه ها شده اند تحت سلطه اصطلاحات فنی یا عنوان خواهد شد که به آسانی در دسترس بر روی سیستم عامل های موجود. نسل بعدی کنسول ها خواهد بود به وضوح بسیار متفاوت خواهد بود که یک چالش برای همه شرکت های درگیر اما به عنوان یک نتیجه, جادوها, برخی از فرصت های هیجان انگیز برای رسانه ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید متوجه شدم.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن