توییتر در حال حاضر نشان می دهد کاربران به عنوان خوانده شده مقالات قبل از به اشتراک گذاری آن

از آن آسان است برای گسترش جعلی اخبار و اطلاعات غلط به اشتباه. دلیل این است که گاهی اوقات سرفصل می تواند گمراه

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

از آن آسان است برای گسترش جعلی اخبار و اطلاعات غلط به اشتباه. دلیل این است که گاهی اوقات سرفصل می تواند گمراه کننده و یا مردم فقط زحمت به خواندن و فقط کلیک کنید و به اشتراک گذاری آنها را که منجر به به اشتراک گذاری اطلاعات اشتباه. برای کمک به جلوگیری از انتشار اخبار جعلی و این نوع از اطلاعات غلط توییتر خواهد ساخت برخی از تغییرات که آن را به اشتراک گذاری.

تبلیغات

در این نرم افزار توییتر در اندروید که کاربران retweet یک صدای جیر جیر که حاوی یک لینک به یک مقاله آنها را وادار به خواندن این مقاله برای اولین بار. در حالی که این نمی خواهد متوقف کردن کاربران از های یک مقاله آنها را بخوانید و در عین حال امیدوارم لحظه مکث که آن را می دهد کاربران را تشویق کاربران به استخدام یک بیت از تفکر انتقادی و پژوهش قبل از اینکه کورکورانه ضربه که retweet button.

یا نه این کمک خواهد کرد که کاهش در خبر جعلی باقی مانده است دیده شود اما از واقع شدن بیشتر درگیر اعتقاد ما بر این انواع دهید و پیشنهادات خود را مجبور به انجام. این است که این شرکت تنها تلاش در تلاش برای محدود کردن برای کمک به کاربران آن فکر می کنم قبل از آنها صدای جیر جیر. در اوایل ماه گذشته توییتر معرفی یکی از ویژگی های که باعث به کاربران برای تجدید نظر و یا ویرایش توییت های خود را قبل از ارسال آنها را به خصوص اگر آن را شامل زبان است که ممکن است در نظر گرفته شود مضر است.

توییتر نیز نه تنها در تلاش برای مبارزه با اخبار جعلی, سایر سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook مشابه ساخته شده اند تلاش های خود را.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره توییتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب